antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
12 januari 2020 - 02:10    reactie #25
geplaatst door: MacMiep
Gisteren nog op gereageerd... dus doe ik ook duit in zakje, hehee  :cool: Nee was me niet opgevallen.
Al meer dan 20 jaar beheert Miep de MacMiepMacCursus op macmiep.nl & op macostutorial.com in het Engels èn Duits!
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
12 januari 2020 - 14:52    reactie #26
geplaatst door: RudyE
@HEXDIY Ja, verrassend hè? Ik was dit topic al helemaal vergeten en plotseling komt @John MacinRow met een bedankje.
Graag gedaan trouwens.
Hieruit blijkt maar weer hoe goed het forum te doorzoeken is :-)
@Macmiep: TimeMachine werkt goed (vandaag), bedankt voor je zorgen. Trouwens ook bedankt voor je mooie hulppagina's eind negentiger jaren, ik begon toen met de eerste iMac en had als Windows-gebruiker heel veel aan je instructies voor nieuwe Maccers!
@Ziegler: helemaal mee eens. Maar kort geleden heb ik opnieuw contact gehad met de helpdesk van ING en opnieuw liep dat slecht af. Notabene over een onduidelijkheid in een hypotheekcontract. Toen ik erop wees dat wat erin stond niet helder was en op 2 manieren kon worden opgevat (niet best in een contract), voelde ze dat als een persoonlijke belediging, niet te geloven. Ik kon haar maar niet duidelijk maken dat die (standaard) tekst verbeterd zou moeten worden.

MacFreakers, tot over een paar maanden dan maar weer?
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
12 januari 2020 - 18:12    reactie #27
geplaatst door: Ziegler
Tsja, als jij het formuleert als 'hé domme trut je leest die zin verkeerd, die kan je ook anders lezen', kan ik me voorstellen dat ze beledigd was.
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
12 januari 2020 - 18:47    reactie #28
geplaatst door: RudyE
@Ziegler: au, dat is niet vriendelijk. Jij kunt niet weten hoe dat gesprek ging, maar je hebt kennelijk wel een bepaalde indruk van mij. Het zij zo. Wat mij betreft onderwerp gesloten. Veel leuker om Mac-ervaringen te delen.
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
12 januari 2020 - 19:25    reactie #29
geplaatst door: Ziegler
Nou nee, ik heb geen indruk van jou, maar ook niet van die mevrouw die je aan de lijn had. Dat dit gesprek verkeerd afliep kan net zo goed liggen aan RudyE als aan de mevrouw van de ING (en dat rijmt).
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
13 januari 2020 - 00:49    reactie #30
geplaatst door: MacMiep
Helpdeskmedewerker zijn is een k.u.t. baan. Je bent het pispaaltje van een bedrijf.

Een ervaringsdeskundige die ooit gillend is weggerend bij een grote provider.
Al meer dan 20 jaar beheert Miep de MacMiepMacCursus op macmiep.nl & op macostutorial.com in het Engels èn Duits!
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
13 januari 2020 - 08:07    reactie #31
geplaatst door: Ziegler
Ik heb een aantal keren ruzie gehad met een helpdesk. Natuurlijk vond ik dat ik volkomen gelijk had, maar die medewerker is met handen en voeten gebonden aan allerlei instructies en kan vaak heel weinig voor je doen. Rampbaan lijkt me.
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
13 januari 2020 - 13:35    reactie #32
geplaatst door: MacMiep
Het is heel fijn als je mensen helpen kunt die echt niet weten wat te doen. Maar als eerste lijns kun je vaak weinig.
Maar de goeden verkloten het voor de slechten.

Dat is helaas overal zo bij.
Het heeft mij een telefoon allergie opgeleverd althans...   
Al meer dan 20 jaar beheert Miep de MacMiepMacCursus op macmiep.nl & op macostutorial.com in het Engels èn Duits!
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
13 januari 2020 - 13:53    reactie #33
geplaatst door: HEXDIY
Hoe lang doen we er hier gemiddeld over om een probleem op te lossen?
Zoveel aandacht en moeite kan een helpdesk niet spenderen, hoor!
If it ain't broke, don't fix it! Recycle the planet, we're gonna need it! Think different, think twice, Apple!
M1 is a success! Please do not forget Mac OS.
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
13 januari 2020 - 14:17    reactie #34
geplaatst door: Flix
Maar de goeden verkloten het voor de slechten.

Huh?
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
13 januari 2020 - 16:01    reactie #35
geplaatst door: MacMiep
@HEXDIY: zeven minuten maximaal
@Flix... oeps... heb ik weer... typo!
Al meer dan 20 jaar beheert Miep de MacMiepMacCursus op macmiep.nl & op macostutorial.com in het Engels èn Duits!
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
13 januari 2020 - 16:27    reactie #36
geplaatst door: HEXDIY
@HEXDIY: zeven minuten maximaal
(knip)

Ho maar, daar vergis je je in!
Vaak duurt dat enkele weken!
Maar uiteindelijk komt iemand erachter, al is het de TS zélf!

https://www.macfreak.nl/macos-en-osx/externe-harde-schijf-wordt-niet-gezien-op-mbp-(wel-op-imac)/msg554494/?topicseen#new

En hier zijn we nog altijd niet uit:
https://www.macfreak.nl/macos-en-osx/imac-start-opnieuw-op/msg554440/?topicseen#new

Om maar niet te spreken over hulp via PM!
Zo hoop ik hier op een positief bericht van een MF forumlid, wiens diagnose we een poosje geleden hebben gefinaliseerd- dankzij ervaring en mooi rapporteren van de vraagsteller!

Vergeet niet: niet alle vraagstellers zijn even ervaren...
If it ain't broke, don't fix it! Recycle the planet, we're gonna need it! Think different, think twice, Apple!
M1 is a success! Please do not forget Mac OS.
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
13 januari 2020 - 17:01    reactie #37
geplaatst door: MacMiep
Ik bedoel de maximale tijd die je aan een klant mocht besteden. Hier maakt het niet uit gelukkig!

Oh: en het product deugt. Dat was toen wel anders...
Al meer dan 20 jaar beheert Miep de MacMiepMacCursus op macmiep.nl & op macostutorial.com in het Engels èn Duits!
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
13 januari 2020 - 17:25    reactie #38
geplaatst door: HEXDIY
10-4, thanx!
If it ain't broke, don't fix it! Recycle the planet, we're gonna need it! Think different, think twice, Apple!
M1 is a success! Please do not forget Mac OS.
antw: ING-website in Safari halve analfabeet?
6 mei 2020 - 18:49    reactie #39
geplaatst door: Ron4
Sorry dat ik laat reageer maar ik had dit probleem ook en nu heb ik pas voor mij de oplossing gevonden met hulp van de Apple support medewerker. (ik had dit forum eerder moeten lezen ;) )
Het bleek na 2 avonden zoeken dat het probleem in mijn gebruiker zat. Specifieker, het zat in de extensies van Safari, t.w. Dynamo. Deze gebruikt shortcuts om vooruit te spoelen, langzamer of sneller te spelen en je raad het al, sneltoetsen e s d f waren ingesteld. Deze uitgeschakeld en nu werkt Safari met ING ingelogd weer naar behoren.
Hopelijk werkt dit ook voor anderen.
Succes.