@HEXDIY Ja, verrassend hè? Ik was dit topic al helemaal vergeten en plotseling komt @John MacinRow met een bedankje.
Graag gedaan trouwens.
Hieruit blijkt maar weer hoe goed het forum te doorzoeken is

@Macmiep: TimeMachine werkt goed (vandaag), bedankt voor je zorgen. Trouwens ook bedankt voor je mooie hulppagina's eind negentiger jaren, ik begon toen met de eerste iMac en had als Windows-gebruiker heel veel aan je instructies voor nieuwe Maccers!
@Ziegler: helemaal mee eens. Maar kort geleden heb ik opnieuw contact gehad met de helpdesk van ING en opnieuw liep dat slecht af. Notabene over een onduidelijkheid in een hypotheekcontract. Toen ik erop wees dat wat erin stond niet helder was en op 2 manieren kon worden opgevat (niet best in een contract), voelde ze dat als een persoonlijke belediging, niet te geloven. Ik kon haar maar niet duidelijk maken dat die (standaard) tekst verbeterd zou moeten worden.
MacFreakers, tot over een paar maanden dan maar weer?