@Neoman, ja begrijp het. maar bij mij staat in die cache folder geen file die zo noemt helaas.
Echter ik heb vandaag reactie gekregen van de Itunes Support met een hele simpele oplossing, hieronder een kopie van de mail. Bij mij werkt het.
Toch bedankt voor de tips allen!
Beste meneer,
Welkom bij iTunes Store Support! Bedankt dat u de tijd neemt om contact met ons op te nemen. Voordat we verder gaan, stel ik me graag aan u voor. Mijn naam is Kim en ik ben u graag van dienst.
Als ik het goed begrijp wordt de iTunes Store niet correct weergegeven op uw computer. Ik kan me goed voorstellen dat het erg vervelend is dat u hierdoor niet meer optimaal gebruik kan maken van de iTunes Store en geen aankopen kunt doen. Ik help u graag bij het oplossen van dit probleem.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de iTunes Store. Ik heb het probleem met de weergave van de iTunes Store zelf ook gehad, en ik heb het kunnen oplossen door tijdelijk het land van de iTunes Store te wisselen. U kan simpelweg helemaal naar beneden scrollen, op de ronde vlag klikken en een willekeurig land kiezen. Vervolgens kan u dezelfde stappen volgen om weer terug wijzigen naar uw eigen land.
Ik vertrouw erop dat alles er daarna weer veel beter zal uitzien en dat u vervolgens weer aankopen kunt doen in de iTunes Store. Als u verder nog vragen hebt over de iTunes Store, aarzelt u dan niet deze aan mij te stellen door dit e-mailbericht te beantwoorden. Ik help u dan graag verder.
Ik wens u nog een hele prettige dag!
Met vriendelijke groet,
Kim
iTunes Store Customer Support