Jamf vraag
25 september 2019 - 15:16   
geplaatst door: Spooter
Is er iemand dusdanig bekend met Jamf dat hij/zij onderstaande kan verklaren aan mij?

Vanuit het werk heeft men verschillende profielen op mijn laptop gezet via Jamf Cloud server, echter lukt het hen niet om software te deployen (waarvoor ze normaal gesproken bij het enrollen vanaf scratch een app in de applicationfolder wordt installeren).

Normaal enrollen ze een machine vanaf scratch, maar deze machine is al een tijd in gebruik (en er is het nodige op geinstalleerd en geconfigureerd). Men zegt nu dat mijn machine helemaal opnieuw geinstalleerd en ge-enrolled moet worden (en dus eerst helemaal gewist), maar dat zie ik niet helemaal zitten gezien de tijd die ik erin heb gestoken om alles te installeren en configureren naar het zin. Daarbij kan ik ook niet zomaar een reeds gemaakte Timemachine backup gebruiken om alle bibliotheek- en gebruikersbestanden over te zetten.

Iemand een idee hoe men wel die JamF agent kan installeren zodat ze software kunnen deployen zonder dat ik 'm helemaal opnieuw moet installeren en configureren?

antw: Jamf vraag
25 september 2019 - 16:19    reactie #1
geplaatst door: GeorgeM
Bij Jamf zit toch een support contract?

Lijkt me dat de mensen daar het antwoord moeten weten.
antw: Jamf vraag
25 september 2019 - 19:13    reactie #2
geplaatst door: Spooter
Klopt, maar mijn collega's gaan voor de makkelijke weg. Ik dacht misschien is er iemand op dit forum die het antwoord weet (vermeerdert ook de kennis hier)