Een voorlopige workaround is om een oudere versie terug te zetten.Dit kan indien je Time Machine gebruikt: ga naar een reserve kopie van voor de update (1 september bijvoorbeeld) en zet de Microsoft Outlook app terug. Verdient niet de schoonheidsprijs, maar werkt wel
Jantje B om 13:12, 21-09-2015Sinds de update naar de laatste versie van Outlook voor Mac (15.14) werken IMAP accounts niet meer (goed).
Welke nieuwe versie is dat ?, ik heb nog steeds de 14.5.5.
Ik wist niet dat de versie 15 al uit is.
@Sandokan1965:Misschien via Time Machine een vorige versie terugzetten.Een andere mogelijkheid is om een vorige versie te downloaden via TechNet van Microsoft: http://social.technet.microsoft.com/wiki/contents/articles/31133.outlook-and-outlook-for-mac-update-build-numbers.aspx#Outlook2016Mac
[/color]
Jantje B om 11:35, 27-09-2015@iEscape:Betreft niet de Office 2011 versie, maar de Office 365 versie.Je zult het probleem hoogstwaarschijnlijk niet voorhebben.[/color]
Dank je voor de toelichting.Neen, ik ondervind het probleem(nog) niet.
Kijk even bij onderstaande link, wellicht zijn er andere Outlook 15.14 gebruikers met hetzelfde probleem:
http://answers.microsoft.com/en-us/mac/forum/macoffice2016-macoutlook?sort=lastreplydate&dir=desc&tab=threads&status=all&mod=&modAge=&advFil=&postedAfter=&postedBefore=&threadType=all&tm=1443550367709
Bijvoorbeeld >> Office 15.14 broke iMAP.
Als u van plan bent om te upgraden naar El Capitan, zie ook bij dit topic:http://www.macfreak.nl/forums/topic/16/27240/os-x-1011-el-capitan-later-vandaag-hier-zijn-alvast-de-reviews-upd/
iEscape om 18:37, 30-09-2015Voor MS Office gebruikers zie waarschuwing bij de buren: http://www.iculture.nl/office-2016-crasht-el-capitan/
(Bewerkt door iEscape om 21:52, 30-09-2015)