Gast
Inloggen
Registreer
Menu
MacFreak Nieuws
MacFreak Forum
MacFreak Forum
Nieuws, tips, feedback en meer
Apple algemeen
Supportvragen Mac
Supportvragen iPad
Supportvragen iPhone
Supportvragen digitale media
MacFreak-Café
Te koop aangeboden en gevraagd
Dashboard
Dashboard
Profiel
Notificaties
Help
Huisregels
Kalender
Ledenlijst
Bladwijzers
Zoek
Inloggen
Registreer
Forum
/
Supportvragen Mac
/
macOS (en OS X) en software daarvoor
/
Tahoe of Sequoia?
eerder topic
volgend topic
pagina 1
pagina 2 van 2
Vorige pagina
HCvP
236
Tahoe of Sequoia?
vandaag 18:44    reactie #25
geplaatst door:
HCvP
Zoals aangegeven ontwikkelen ze voor diverse OSen. Wat ik begrijp gebruiken ze Qt en hebben ze ook nog de overstap moeten maken van Qt5 naar Qt6. Het zal ongetwijfeld eenvoudiger zijn als je alleen voor MacOS ontwikkelt.
pagina 1
pagina 2 van 2
Vorige pagina
eerder topic
volgend topic