Tahoe of Sequoia?
vandaag 18:44    reactie #25
geplaatst door: HCvP
Zoals aangegeven ontwikkelen ze voor diverse OSen. Wat ik begrijp gebruiken ze Qt en hebben ze ook nog de overstap moeten maken van Qt5 naar Qt6. Het zal ongetwijfeld eenvoudiger zijn als je alleen voor MacOS ontwikkelt.