You can't use iTunes because it is being updated
29 september 2018 - 16:01   
geplaatst door: HansAnders
Goedemiddag, ik zit nog bij High Sierra en de laatste manden heb ik een keer per maand mijn iPhone gebackupped met iTunes naar de iMac. Intussen draait het iPhone iOS 12 en wilde iTunes zich bijwerken. Dat lukte niet.

Ik heb deze handleiding willen volgen om iTunes te verwijderen:
https://www.fonecope.com/fix-itunes-cannot-be-opened-while-it-is-being-updated.html#Part2
maar ik kan de rechten van everyone niet wijzigen en dus iTunes niet verwijderen.

Heeft iemand nog een idee om het probleem op te lossen?
Sorry voor mijn slecht Nederlands. Wie een tikfout vindt mag het zeggen of hem houden.
antw: You can't use iTunes because it is being updated
29 september 2018 - 17:10    reactie #1
geplaatst door: GeorgeM
maar ik kan de rechten van everyone niet wijzigen en dus iTunes niet verwijderen.

Heb je op het hangslotje rechtsonder geklikt en een naam en wachtwoord van een admin account ingevuld?
antw: You can't use iTunes because it is being updated
29 september 2018 - 19:39    reactie #2
geplaatst door: HansAnders
Dat heb ik gedaan, maar ik kan dan de rechten niet wijzigen. Ik vermoedt dat ik dat niet kan doen omdat ITunes wordt bijgewerkt. Ik heb iTunes versie 12.8
Sorry voor mijn slecht Nederlands. Wie een tikfout vindt mag het zeggen of hem houden.
antw: You can't use iTunes because it is being updated
2 oktober 2018 - 20:08    reactie #3
geplaatst door: HansAnders
Vandaag is iets vreemds gebeurt. Ineens doet iTunes het weer en ik kan backuppen!
Sorry voor mijn slecht Nederlands. Wie een tikfout vindt mag het zeggen of hem houden.
antw: You can't use iTunes because it is being updated
3 oktober 2018 - 16:36    reactie #4
geplaatst door: GeorgeM
En welke versie van iTunes is het dan nu?

Want het lijkt er op dat iTunes héél erg lang bezig is geweest in die update uit te voeren, ik ben benieuwd of dat klopt (en eigenlijk ook waarom het dan zo lang heeft geduurd).
antw: You can't use iTunes because it is being updated
3 oktober 2018 - 16:41    reactie #5
geplaatst door: HansAnders
Ik heb nog steeds iTunes 12.8 en High Sierra. Het bijwerken van versie 12.8 tot versie 12.8 heeft inderdaad heel lang geduurd.
Bedankt voor het meedenken!
Sorry voor mijn slecht Nederlands. Wie een tikfout vindt mag het zeggen of hem houden.