Waarde freaks,
Na 2 jaar is onze Airport Express stuk gegaan. Hij ruikt enigsinds verbrand, dus wrs is de voeding doorgebrand......
Het lampje brand iig niet meer........
Dus ik naar onze dealer en daar wist de technische dienst te melden dat hij uberhaupt niet gemaakt kan worden, hij kan namelijk niet open gemaakt worden.......zonder dat je hem sloopt
En dat vind ik dus een beetje raar, zo niet gestoord. Een apparaat van 125 euro is na twee jaar stuk en er kan niet eens naar gekeken worden. Voor hetzeflde geld is er alleen een kabeltje los........, maar dat kan dan niet vastgemaakt worden omdat hij niet open kan
Dus nu heb ik twee vragen:
Heeft het zin om Apple te bellen? ik vind namelijk dat een apparaat dat 125 euro kost niet zomaar na twee jaar stuk kan gaan en dan niet gerepareerd kan worden........en ik wil eigenlijk een nieuwe Airport Express voor +- 50 euro. Heeft iemand al ervaring hiermee?
Hoe sta je als consument met je consumentenrecht in deze zaak, is het niet zo dat je als consument tegenwoordig 2 jaar garantie op spullen krijgt?
En daarna is er toch nog een soort tegemoetkoming die de fabrikant zou moeten doen oid?
Alvast bedankt voor julie reacties!
(Bewerkt door Toco om 22:08, 5-03-2007)