Alle andere apparaten in de stekkerdoos doen het nog optimaal, dus van een algemene storing kan eigenlijk geen sprake zijn...
- as we originally suspected, it predominantly affects users living in 220/230V-based countries (98% of the reports).- all defective APX have been manufactured by Foxconn during S2 2004- as a result, all defective APX have a serial number starting with HS42, HS43 or HS44. - most of the defective APX have a product number either A1084 or A1088.
[ Ger ][/news]
(Bewerkt door Marnix Imac om 2:45, 18-05-2006)
201 de mijne heeft t gisteren ook zomaar begeven.. anderhalf jaar oud
naar welk apple mailadres kan ik t beste mijn klacht indienen?
bart
idd graag telefoonnr dat je hebt gebeld.
bedankt
Technische ondersteuningVoor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 070 700 772. Als je recht hebt op aanvullende ondersteuning (tot 90 dagen na aankoop) of als het product wordt gedekt door een AppleCare Protection Plan, worden voor de ondersteuning geen kosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen wordt per geval 47.19 in rekening gebracht.
succes
koen76 om 10:29, 18-05-2006Technische ondersteuningVoor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 070 700 772. Als je recht hebt op aanvullende ondersteuning (tot 90 dagen na aankoop) of als het product wordt gedekt door een AppleCare Protection Plan, worden voor de ondersteuning geen kosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen wordt per geval 47.19 in rekening gebracht.
Eerste zes maanden na aankoop moet Apple bewijzen dat ze geen fabrieksfout gemaakt hebben. Daarna is het omgekeerde bewijslast. Dat betekent niet dat je een Apple-deskundige moet zijn en alle soldeerpunten moet doormeten. Een briefje met een aantal voorbeelden van de webfora waar kond gedaan wordt van klachten, volstaat.
Ik ga tikken en stel voor dat de andere klagers dat ook doen Succes!
O ja... verdrietig doen helpt weinig, Heb met de jurist van het Europese hoofdkantoor gesproken. Er is geen onwil, wel normale garantieregels
(Bewerkt door rtgr om 14:03, 19-05-2006)
Zou enkel maar op Europese stroomnet gebeuren.. en apple support forum staat er vol van..
Apple zelf wil het niet dekken (1 maand over garantie)
Ik verwacht dat Apple zelf best weet dat er met die serie een probleempje is. Daarom; maak gewoon dat briefje en Apple zal daar waarschijnlijk netjes op reageren. Anders gaan er straks een paar gebruikers gezamelijk naar een rechter en moet Apple wellicht het hele probleem erkennen. En da's een veel duurdere en ingewikkelder route.
geblokkeerd
Kan ik hierop anticiperen???
Heb me al geregistreerd bij MacBidouille.
Alles werkt momenteel wel zoals het hoort