De mijne lijkt buiten de gevreesde series te vallen: HS5103xxx
[ Ger ]
Zo te zien 'val ik ook in de prijzen...'Gistermiddag kwam ik thuis en zag ik het oranje lampje knipperen. 's Ochtends was er nog niets aan de hand. Eerst dacht ik dat het met het nieuwe @home modem opgelost zou worden, maar helaas.Heb gereset, opnieuw geinstalleerd, nieuwe netwerken gemaakt...
Hoor ik dus ook bij bovenstaande probleemgevallen?Zo ja, dan zal ik me ook maar eens aanmelden en hopen dat hier iets positiefs uit komt.
Was pas 4 maandjes oud, ik kan helaas de aankoopbon (Dixons) nergens meer vinden.
Groet!
Hoe dan ook, veel sterkte en succes met jullie probleem. Hoewel ik vermoed dat ik binnenkort hier ook bij zal horen als ik mijn serienummer en productnummer zie...
(Bewerkt door junior om 17:55, 25-05-2006)
Serienummer uit de gevreesde reeks..?
[ Ger ][/news]
Bij Macbidouille inmiddels > 500 meldingen.Maar eens kijken of ik iets gedaan krijg bij Apple, mijne is ca. 1,5 jaar oud. Ik vrees van niet, maar tips zijn altijd welkom.
UPDATE: Hulde aan Jeffrey van Machouse Rotterdam!
Groet, JB
(Bewerkt door jbtroost om 9:08, 21-11-2006)
Maar nu ik dit zie ga ik dit proberen, moet alleen nog de parts bij elkaar zoeken.
Houd jullie op de hoogte
Gekocht op 15-10-2004 bij MacHouse in Rotterdam. Dus net 2 jaar oud.
Heb een brief geschreven naar Apple om aan te geven dat dat eigenlijk niet kan en dat er al meer dan 800 gevallen bij hun bekend zijn.
Vandaag brief terug uit Ierland. Kom niet in aanmerking voor een betaalde reparatie of wat dank ook
Bedankt Apple, echt service en klant gericht.