Mogelijks moet je "@hetnet.nl" aan je gebruikersnaam toevoegen om emails op te halen.
Na dagen opgelost!
Plots werd om een reden telkens 2 van mijn 5 subaccounts afgeschakeld bij het ophalen van emials.
Collega-freaks meldde eerder al dat Mail "af en toe hapert", dat er onnodig om het invoeren van paswoorden wordt gevraagd (negeren, volgende keer weer ok), etc.
Dat deed mij vanochtend besluiten om Mail opnieuw te installeren, en daarmee dus totale installatie van OS 10.3.
Totdat ik mij !BLING! herinnerde - dank aan de goden - dat een paar dagen terug, toen ik via de omweg van webmail in mijn e-bussen keek, HetNet om nog een keer inloggen vroeg ("werkzaamheden tot 31 juli, sorry"), en dan wel met de toevoeging "@hetnet.nl". Met die herinnering nu mijn 2 accounts aangepast en HET WERKT WEER.
Dat niemand bij het hulploket van HetNet dit wist en aan zijn klanten meldde! En mij dagen liet modderen; wat een gedoe zeg.
HetNet is - voor mij met 6 maanden ervaring - veel voor weinig, maar ook doe het zelf!
Vertel genoemde oplossing verder waar nodig!