Ik ben recentelijk doorverkocht van Freeler naar hetNet.
Volgens hetNet met behoud van mijn Freeler-adressen.
Maar op een af andere manier werd mijn wachtwoord van het Freeler-adres niet meer geaccepteerd.
Op 2 november
na lang zoeken de helpdesk van hetNet gebeld (0,45 per minuut).
De eerste 3 keer: Het is momenteel erg druk. U kunt het beter later nog eens proberen.
De 4e keer: na 2,50 wachten kreeg ik iemand aan de lijn, die me na nog eens 2,50 adviseerde om voor DIT probleem te bellen met de Freeler-helpdesk.
Advies opgevolgd. Resultaat:
Freeler-helpdesk (0,50 per minuut) via een bandje:
Al onze diensten zijn 17 oktober ':mad: overgenomen door hetNet. Probeert U het daar eens.
Kortom:
Veel succes bij de helpdesk van hetNet.
(Bewerkt door Luc Weide om 18:48, 10-11-2005)