Resetten doe je ergens aan de achterkant, tis zo'n kklein knopje waar een paperclip in moet. Je moet hem een aantal seconden vasthouden.
Bijna al mijn Extreme base stations zijn vervangen door D-Link wireless routers, die tenminste werken.
Wat ik je echt wel kan aanbevelen is die tip van Felix, configureer je BS altijd met een ethernet connectie, niet draadloos. ALs hij eenmaal geconfigureerd is zet je hem terug. Dit is vaak de enige manier om de nieuwe Extreme stations te configureren. Ook schijnen er veel problemen te zijn met dynamische DHCP servers en de time-out, waarvoor Apple al een aantal updates heeft vrijgegeven, maar nog geen enkele alle problemen oplost.
Na zelfs een factory reset (resetknop lang ingedrukt houden terwijl je hem in het stopcontact stopt en wachten op vier keer groene knipper) was hij niet zichtbaar in de Airport Admin Utility. Wat uiteindelijk hielp was na de factory reset "choose other..." selecteren in Airport Admin, als IP adres 10.0.1.1 ingevuld en dan "public" als password. Ik had ook nog even mijn firewall uitgeschakeld, maar denk niet dat dat ermee te maken had. Ik had natuurlijk ook ervoor gezorgd dat ik de laatste software had gedownload.
Nicci: Ik weet niet of je de Airport Express hebt of een ander model base station van Apple, want in dat geval is misschien het standaard IP adres, standaard wachtwoord en manier van resetten anders dan ik hierboven beschreven heb.