Krijg geen verbinding
12 februari 2018 - 17:55   
geplaatst door: schalck
na deinstalatie van mackeeper kan niet meer op mijn eigen account van telenet inloggen
wel op de homespot van telenet
raar ik zoek mij suf om een oplossing maar vind er geen
kan iemand mij raad hierover geven aub
hoe ik dit kan verhelpen?
mvg
schalck

(Bewerkt door schalck om 17:56, 12-02-2018)

grtjs
Krijg geen verbinding
13 februari 2018 - 16:26    reactie #1
geplaatst door: cyrano
HOE heb je MacKeeper verwijderd?

Met mijn.telenet.be moet je opletten. Dat zegt regelmatig dat de dienst tijdelijk niet beschikbaar is, bv. Ik heb het verleden week nog meegemaakt en dat was doordat er twee routers na mekaar stonden. De nieuwe Airport Express detecteerde dat als "Double NAT". Toen dat opgelost was (door één van de routers in brug te zetten), werkte de Telenet site ook weer direct.

Vergeet ook niet de de draadloze router van Telenet zelf al aan NAT doet. Als je daar een gewone router achter hangt, heb je twee keer NAT. Het internet werkt, maar de Telenet site niet.

I'd tell you a UDP joke but you might not get it.
Krijg geen verbinding
15 februari 2018 - 11:55    reactie #2
geplaatst door: anraadts
En voor het geval dat je niet weet wat NAT is: https://nl.wikipedia.org/wiki/Network_address_translation