E-mail account werkt niet meer
11 december 2020 - 15:21   
geplaatst door: Evam
Mijn email account doer raar. Inloggen werkt niet. Erg raadselachtig, want ik ben nergens aan geweest behalve email lezen en versturen.
Zelfs inloggen op de webmail van webmail.kpn gaat niet. @_@

Ik herinner me dat je dan kunt proberen om je account van de Mail-app te verwijderen, en het daarna er fris weer nieuw op te zetten. En ik was al zo ver dat ik m wilde verwijderen, maar kreeg dit:

"Als je de account verwijdert, wis je alle bijbehorende gegevens uit Mail. Deze bewerking kan niet ongedaan worden gemaakt."

Hoho! Het is zeker niet de bedoeling om ook alle email te verwijderen. Alleen de accountgegevens en instellingen. Valt de email ook onder "alle bijbehorende gegevens"?

Ik dacht, beter toch even hier vragen voordat ik dingen verkeerd doe...

Hoe krijg ik mijn account weer werkend?

Dank!
~~ An Apple a day keeps the PC's at bay. ~ ~
antw: E-mail account werkt niet meer
11 december 2020 - 17:05    reactie #1
geplaatst door: MacCees
Hallo Evam,
Ik begrijp dat je al geprobeerd hebt om in te loggen bij de website "webmail.kpnmail.nl".
Als dit niet lukt kunnen er mijns inziens 2 mogelijkheden zijn:
  • Er is storing bij KPN
  • Je gebruikt de verkeerde account/wachtwoord-combinatie
Heb je op deze website een foutmelding gehad, en zo ja welke?