e-mail alias aanmaken in iCloud lukt niet
13 november 2011 - 16:25   
geplaatst door: Sarah
Hoi,

Ik ben een betalende MobileMe gebruiker die nu is overgeschakeld naar iCloud.
Alles werkt 'normaal' Echter als ik een email alias wil aanmaken in iCloud krijg ik de melding:
'Er is een wachtperiode gaande. U hebt het maximaal aantal aliassen bereik en hebt er één laatst verwijderd. U kunt 7 dagen na het verwijderen een nieuwe alias aanmaken'

Echter heb ik dit alles niet gedaan en na (verschillende maal) zeven dagen wachten lukt het nog steeds niet.:wacko:

Nog iemand met dit probleem?  

 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017)  iPhone 11 256GB  iPad Pro 9,7" 128GB - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4k - 64Gb
e-mail alias aanmaken in iCloud lukt niet
13 november 2011 - 16:53    reactie #1
geplaatst door: Rutger
Ik had voorheen ook een Mobile Me account en had 1 alias. Net een alias aangemaakt en dat ging zonder problemen. iCloud geeft aan dat er nu nog 1 resterend is. Hoeveel resterende aliassen heb je dan nu?
MacBook Pro (16-inch, 2021) | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra | iPad Pro 12.9-inch (5th generation) (Wi-Fi + Cellular) | Apple TV 4K (3rd generation)
e-mail alias aanmaken in iCloud lukt niet
13 november 2011 - 16:59    reactie #2
geplaatst door: macsiem
Ik had geen Mobile.me account.
iCloud geeft nu aan dat ik 3 aliassen kan maken en dat is gewoon gelukt.
e-mail alias aanmaken in iCloud lukt niet
13 november 2011 - 17:01    reactie #3
geplaatst door: Sarah
Onderaan iCloud staat dat ik nog 3 aliassen kan aanmaken. Echter door bovenstaand probleme lukt dit niet  :withstupid:
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017)  iPhone 11 256GB  iPad Pro 9,7" 128GB - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4k - 64Gb