Mooie manier om geen support te geven, eerst zeggen dat ze het druk hebben en vervolgens ticket automatisch sluiten.
Origineel ticket was: Gepost: 17 januari 2008 @ 0:00 Tijd klopt niets van.
Een goede reden om in het vervolg wat minder zaken met dit bedrijf te doen.
LaCie Support
Gepost: 6 februari 2008 @ 0:00
Beste klant,
Wegens uitzonderlijke omstandigheden hebben we uw ticket tot op heden niet in behandeling kunnen nemen. We verontschuldigen ons hiervoor.
Intussen zijn maatregelen genomen om opnieuw sneller te kunnen reageren op openstaande tickets. We vragen u nog even geduld terwijl we de achterstand inhalen.
Indien uw ticket een dringend probleem betreft, gelieve dit dan te willen melden in het ticket zodat we hier prioriteit aan geven. We sturen u dan een antwoord binnen de 24 uur zoals we dat in de nabije toekomst opnieuw voor alle tickets wensen te doen.
Alvast bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet, Technische dienst LaCie
LaCie Support
Gepost: 13 februari 2008 @ 0:00
Dit ticket werd gesloten wegens een lange periode van inactiviteit. Als uw probleem nog niet werd opgelost raden wij u aan om een nieuw ticket te openen.
Met vriendelijke groet,
LaCie Technical Support Team