Maar vergeet niet dat iedere webpagina die je opent ook aardig wat data bevat en dat dat allemaal meegeteld wordt...[/news]
Maar wat een absurd bedrag, 1156 voor 4 GB, ze hebben zelfs een 'onbeperkt abbo' (2.5 GB) voor 79 dus dat ligt dan niet echt in verhouding lijkt me!
Het bericht is door allerlei sites opgepikt. Zie bijvoorbeeld dit bericht in Marketing Facts. De persoon die deze zaak aanzwengelde, heet Carl Mangold.
Vodafone kan zich van de domme proberen te houden, maar ze kennen dit probleem maar al te goed!
@ Supernaturol: Appeltje-Shift-; (of menu Edit > Spelling > Spelling...) geeft je een Spellingschecker in OS X die ook prima in Safari zijn werk doet.
[/news]
Dank je, Jan, ik heb het verhaal van Carl gelezen en gereageerd. Blijkt toch wel wat mis te zijn met die expresscard of de software. Hoop spoedig meer te berichten.......
(Bewerkt door Jerome om 10:14, 13-03-2007)
Ik heb deze draad te laat gelezen. Is er recent verbetering gekomen in ofwel de software of de rekeningen van vodafone ?hoe kom ik aan de teller software ? ( ik heb de software niet van de cd , want die werkte niet op mijn macbookpro , maar van een duiste vodafone site , VodafoneMCInstaller.2.07.00.00.dmg)
Axel
( met een kaartje van vodafone op een camping, met gepaste paniek )
@AxelB Ik hoop dat je op een camping in Nederland staat want buitenlands gebruik van de kaart leidt nog steeds tot belachelijke rekeningen .....
Ik denk dat er veel mensen zijn, die onderwerpen volgen, maar niet reageren omdat ze zelf niks te melden hebben over een kwestie. Maar desondanks wel degelijk geinteresseerd zijn hoe het allemaal is opgelost.In jouw draadje geldt dat in ieder geval voor mij, want ik ben ook Vodafone UMTS-gebruiker.
Dank voor je update!
Pas na een brief op het prive adres van de directie hebben wij een duidelijk antwoord/oplossing gekregen.
De dame die mij hierbij geholpen heeft zit ver achter het call-center waar je normaal nooit door heen komt
Probeer haar maar eens te bereiken, ze heeft ook een direct nummer dat een stuk beter werkt dan 1200.
043-3557374Marjan Hoogenstraten
Succes
@Jerome: ik heb een abonnement (voor een 'oudere' UMTS-kaart) voor E 10,00 per maand, inclusief nul mb aan data. Per mb betaal ik E 0,50. Dat is voor mij de beste oplossing, omdat ik de kaart maar heel af en toe gebruik (eerlijk gezegd vooral op vakantie). De rekeningen die ik daarvoor krijg van Vodafone zijn heel realistisch (al een jaar of twee).
Over Vodafone in 't algemeen: technisch werkt 't allemaal goed, maar ik heb onlangs mijn Blackberry- en bel-abonnement laten samenvoegen op 1 simkaart (ik bel nu dus ook met de Blackberry). Maar nu zie ik net dat het abonnementsdeel voor de Blackberry dubbel in rekening wordt gebracht. Morgen dus weer bellen met de club!