Hier voornamenlijk problemen met Tiscali telefonie.
Ik gebruik Tiscali nu 1,5 jaar. Tot november 2005 alleen ADSL.
Tot november werkte alles na behoren. Geen klachten.
Sinds ik telefonie gebruik is het wispelturig.
Gemiddeld 1x per twee weken dien ik het modem te resetten, omdat er helemaal geen verbinding is.
Soms krijgen externe bellers helemaal geen contact, of met een vertraging.
De laatste weken is Tiscali telefonie twee maal uitgevallen door een grote storing.
Modem heeft de laatste firmware update.
Mijn ervaring met Tiscali telefonie is tot op heden bedroevend te noemen.
Ook de telefonische helpdesk procedure is mij een doorn in het oog. Vorig jaar was deze nog tegen normaal tarief. Nu ben je als VOIP beller gedwongen via je mobiel te bellen bij een grote storing.
Hier zou men een andere oplossing (lees goedkoper en sneller) kunnen bieden.
(Bewerkt door PeterT om 11:55, 12-03-2006)