iCloud agenda niet gelijk aan iCal
1 november 2011 - 10:47   
geplaatst door: Sarah
Hoi,

ik heb een betalend MobileMe account wat van dag één is overgezet naar iCloud. Buiten wat schoonheidsfoutjes geen probleem.

Mijn agenda thuis (iMac, iPhone, iPad) staat netjes juist. Wanneer ik inlog op mijn iCloud agenda dan staan afspraken die bv. op donderdag zijn, samen met de afspraak op dinsdag en heb ik op donderdag geen afspraken. m.a.w. ze staan hier en daar een beetje door elkaar :shocked:

Thuis en op de toestellen is alles in orde, synchroniseren lost het probleem niet op  :crazy:

Ik ben nu ene beetje bang dat al mijn afspraken plotseling overal door elkaar komen te staan want dit zou een ramp zijn. Net omdat ik dit professioneel nodig heb, heb ik een betalend MobileMe account genomen bij Apple ...

Iemand een oplossing en/of ook dit probleem?


bedankt
:shakehands:

 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017)  iPhone 11 256GB  iPad Pro 9,7" 128GB - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4k - 64Gb
iCloud agenda niet gelijk aan iCal
1 november 2011 - 22:42    reactie #1
geplaatst door: redwoman
Dit staat er over op de site van onemorething

http://www.onemorething.nl/community/topic/tijden-verschillen-mac-en-icloud

Misschien werkt deze oplossing ook in jouw geval.
Ik heb daarna wel opnieuw opgestart en opnieuw ingelogd bij iCloud.

Succes,
Henk