Het is zonder meer te doen, de Experia Box is verder gewoon een Siemens modem, en WiFi is gewoon op standaarden gebaseerd.
De service van KPN is verder ABONIMABEL en NIET meer van deze tijd, zodra je het woord Mac laat vallen. Maar het is gewoon te doen.
JJ
Lon
(Bewerkt door lon kriesels om 10:03, 16-06-2006)
grtz, MM
Trouwens, er zijn wel Macbekwame KPNers, maar je moet ze wel te pakken zien te krijgen.
Stel je een vraag die niet platvorm-specifiek is, zoals alle instellingen die ook in de handleiding aan de orde komen, dan kan iedere helpdesker je helpen.
Kortom, doen alsof je een PC hebt.
Een klant heeft mij laten komen, omdat een KPN-monteur niet eens het MODEM wilde aansluiten zodra meneer met zijn Mac de woonkamer kwam lopen. En dit terwijl deze persoon zich er volledig van bewust was dat ze zelf specifieke instellingen moest maken.
Maar nogmaals, het werkt. Zolang je maar niet zegt dat je een Mac hebt, en macmiep's cursus volgt... Ik kan zelf echter niet met een recht gezicht iemand adviseren om ermee in zee te gaan. Ik hou het wel bij mijn Tiscali internet en bellen, 34,95 voor 12 MB down en 1 MB up en onbeperkt bellen naar vaste nummers in nederland, 24/7/365. En een helpdesk die me wel helpt, alhoewel ik persoonlijk de helpdesk nooit nodig heb gehad. Maar dat is weer een andere discussie... :P
Daar wil ik niet meer bij horen.
@ Macfanguy;die helpdesk heb ik maar wat vaak nodig gehad! Nou een nieuw modem gekregen, maar de up snelheid deugd nog steeds niet en dus is de telefonie ook onbetrouwbaar. Op de slechtste momenten kon ik maximaal 1 minuut bellen of gebeld worden, of viel alles al stil in de kiestoon... Intussen gaat het trouwens wel OK... (nog)
Lon. nervous:
Maar het is zonder meer waar: ben je afhankelijk van je telefoon, dan ALTIJD een normale telefoon erbij houden.