Sorry, het is mogelijk dat uw browser de Rabobanksite niet correct weergeeft U gebruikt momenteel: Netscape 5.0 (Macintosh MacOSX)De Rabobanksite kan het best bekeken worden op een PC met Internet Explorer 5.0 of nieuwere versies van deze browser. EN NU KAN IK DUS HELEMAAL NIET INTERNET BANKIEREN
Zowel niet met IE als Safari in OS X!!
Alleen op een PC met je weet wel
nog n paar keer www.rabobank.nl in mn browsers getypt en nu kom ik er wel op!!!
Nou kijken of ie t verder doet voordat ik deze post
Hij doet t verder weer, toch raar...maar t lukt weer. gelukkig
OK ik heb dat zelfde gedoe met die Rabobank. Ik word er gek van.... Een voor een betalingen doen lukt nog NET met Mozilla of Safari (dan moet ik het venster na intikken van de code en een return afsluiten en opnieuw laden... dan doet ie het eindelijk...)maar meerdere opdrachten in een keer akkoord geven lukt helemaal niet... en dat is toch wel noodzakelijk want niemand wil 10 keer de code intikken, verificatie doorlopen enz.enz. De Rabobank zegt dat IE onder OS 9 ondersteund wordt maar daar heb je natuurlijk weinig aan onder OS X. Ook moet je een waslijst van instellingen aanpassen voordat het werkt...
Ik vind dat de Rabobank die klojoos die die flut Windowssite maken direct moeten ontslaan en moeten zoeken naar iemand die een platformonafhankelijke applicatie kunnen maken voor IEDEREEN. Dat de Rabobank keihard stelt dat alleen IE eigenlijk fatsoenlijk wordt ondersteund is te gek voor woorden..... en de suggestie om dan maar op een Windowsmachine te gaan werken vind ik belachelijki: dit is wel een service waar je echt wel voor betaalt! Internetbankieren is niet gratis!!!
Dus Rabobank: laat maar een echte programmeur uitzoeken hoe je een fatsoenlijke internetbankierapplicatie ontwikkelt of je verliest wat mij betreft in ieder geval 1 klant.
Mijn vriendin heeft een duidelijk klacht gestuurd maar tot nu toe nul respons.
Ik heb de indruk dat ze bij de KONTbank ons als een stel macfreaken zien en onze klachten om die reden aan de kant schuiven.
Geef je reactie hierop.
Marco Ê
Ook triest is de mededeling die je dus meteen aan het begin krijgt zoals Guss al zei: Sorry, het is mogelijk dat uw browser de Rabobanksite niet correct weergeeft U gebruikt momenteel: Netscape 5.0 (Macintosh MacOSX), terwijl ik toch echt met safari surf.
Overigens de postbank werkt prima, misschien toch maar overstappen.
Rabobank NederlandAntwoordnummer 10043, 5600 VB Eindhoven,
Beste Rabobankmedewerk(st)er;
ik gebruik een Apple computer met het operatingsystem xxxxxxxxxxxx. Ik betaal voor uw service 'Internetbankieren'. Deze service werkt echter niet naar wens. Ik verwacht van U dat U de service binnen afzienbare tijd volkomen compatible maakt met mijn computer en operatingsystem aangezien ik betaal voor deze service. Indien dit niet mogelijk blijkt te zijn moet ik helaas een andere bank zoeken om mijn financieën te beheren. Uw advies op www.rabobank.nl om over te schakelen naar een Windowsmachine of een andere browser met allerlei aanpassingen in voorkeurinstellingen en dergelijke vind ik niet passend bij een klantvriendelijke aanpak van een bank en deze oplossingen sluiten zeker niet aan op de gebruiksvriendelijkheid van een Applecomputer.
Vriendelijk groetend;
naam adres woonplaatsgegevens
(Bewerkt door JoepieNL om 22:27, 6-05-2003)
Maar overstappen naar Postbank is voor mij nie zo handig... STUFI komt altijd 3 dagen later en nog later als t weekend ertussen zit Dus daarom Rabobank
Eigenlijk altijd probleemloos geRabobankt. En ook nu nog. Wél belangrijk: Java 1.4.1 gebruiken. Misschien dat bij jullie deze update soulaas biedt. Ik heb namelijk onder X 10.2.5 en eerder genoemde Java-versie met IE 5.2.2 én de laatste Safari geen problemen. (ook niet bij de ING trouwens, jaja, ik internetbankier bij twéé banken, en mét een Mac!)
Succes! ...en veel groeten!
Niek
http://dictionaries.travlang.com/PortugueseDutch/dict.cgi?query=rabo&max=50
Dus het valt allemaal wel mee. Je zult je bij Portugezen dus niet hoeven te schamen
EvD
Niek om 22:44, 6-05-2003Lieve mensen!Eigenlijk altijd probleemloos geRabobankt. En ook nu nog. Wél belangrijk: Java 1.4.1 gebruiken. Misschien dat bij jullie deze update soulaas biedt. Ik heb namelijk onder X 10.2.5 en eerder genoemde Java-versie met IE 5.2.2 én de laatste Safari geen problemen. (ook niet bij de ING trouwens, jaja, ik internetbankier bij twéé banken, en mét een Mac!)Succes! ...en veel groeten!Niek
Hmm, ik werk met dezelfde software en heb dus wel problemen op die kl#tesite van hun... Willekeur?
Net nog even geprobeerd: alles werkt bij mij perfect en lekker snel! Enige verschil wat er misschien overblijft: Random Reader of Digipass? Ik gebruikt Digipass. En jij?
...ga nu wel effe slaapje doen...!
Machinehead
Niek om 23:47, 6-05-2003Benji!Net nog even geprobeerd: alles werkt bij mij perfect en lekker snel! Enige verschil wat er misschien overblijft: Random Reader of Digipass? Ik gebruikt Digipass. En jij?Niek...ga nu wel effe slaapje doen...!
Ik gebruik geloof ik de digipass, diegene waar je je bankpas instopt. Misschien moet ik het wat nuanceren, ik kan wel op de site komen en soms ook wel een betalingsopdracht doen, maar vaak ook niet, of je moet alles opnieuw invoeren de 2e keer. Kortom het hapert nogal, de ene keer wel de andere keer niet...