Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nlPoort uitgaande mail: 465Versleuteling: SSL/TLS
Maar ik kan je verzekeren dat ik al zo'n 30 keer de configuratie heb aangepast aan alle mogelijke adviezen van Zonnet.
Een aantal andere providers deden dat ook, waaronder Ziggo. Maar die hebben dit netjes gecommuniceerd.
Misschien heeft je DNS-Server (instelling) wel een probleem en zit het probleem heel ergens anders...
En waarop moet ik dan die DNS-Server moeten controleren/herstellen?
Iedereen bedankt voor de uitgebreide moeite die genomen is om mij te helpen
puk1980 en nnsa. Hierbij de screenshots van mijn account:
En bij gebruikersnaam (in die SMTP tab) dien je je complete emailadres op te geven, niet alleen je naam.
Beste Edwin,Het probleem had ik ook.Heb nu:Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nlPoortnummer (POP3): 995Versleuteling: SSLServer voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nlPoort uitgaande mail: 465Versleuteling: SSL/TLS Groeten,Ruud Blok