Ik ben hier de enige Mac gebruiker en kan mijn mail niet meer checken, heb gebeld met de helpdesk van de provider (Lesateq) maar die zeggen dat de fout waarschijnlijk bij de Mac ligt.
Bv, kan er iemand op de site http://mail.lesateq.com komen? Al mijn Windows collega's wel, maar ik dus niet.
Op mijn eigen Powerbook kom ik er ook niet op hier !!
Ik heb alle gegevens in Mail.app volledig ingevuld.
Wie kan mij helpen?
Kan je systeem andere mail wel binnenhalen? Zo ja, dan kan het nog aan je instellingen liggen. Even opnieuw instellen, maar als hij het dan nog niet doet, denk ik niet dan het aan je Mac ligt. Dat roepen ze n.l. nogal snel.
ik kom niet eens op de eerste pagina hier ???
heb ik iets verkeerd ingesteld in mijn netwerk ofzo ??
ik kan verder wel internetten, en ik kan ook gewoon mijn eigen account (xs4all) webmail checken.
wat moet ik dan precies invullen?
sorry, ik heb geen echte netwerk kennis.
Heb je je cache van Safari al geleegd?
Mijn xs4all account werkt hier wel, alleen die Lesateq werkt niet.DTP2 kan die wel bekijken, dus ik snap er nu helemaal niks meer van
Het probleem is opgelost. Het was een kwestie van een DNS Server nummer ingeven.