Ik heb Wanadoo Family met Telefonie, en heb dus ook de LiveBox. In het begin (juli 2005) was dat een ramp: uitval ADSL, uitval telefonie, uitval wifi, slecht bereik tussen LiveBox en iMac met Airport Extreme (op hemelsbreed slechts 5 meter met een houten vloer!!!), helemaal geen telefonie (geen Wanadoo en geen KPN; noodgedwongen oude splitter ertussen gezet), geen nummerherkenning, wel een kiestoon maar nummer niet bereikbaar, dagelijkse resets nodig, ...
Nu, sinds een paar weken, werkt alles redelijk en ook redelijk stabiel. Ik heb nu nog 4 Mbps internet, maar ze zijn bezig het hele netwerk naar ADSL2+ om te zetten, dus zodra mijn wijkcentrale ook omgezet is, heb ik ook de theoretische 20 Mbps (in de praktijk tussen 8 (gegarandeerd minimum) en 15 Mbps).
Misschien wordt het nog wel wat met Wanadoo. Laten we het hopen...
Overigens betaal ik net geen 30 euro per maand, da's inclusief telefonie, LiveBox, en wifi kaartje in de LiveBox. En ook nergens aansluitkosten. Indien je voor Wanadoo kiest, doe dat dan via de Wanadoo site en niet via de Breedband shop. Scheelt je 5 euro per maand!