Het volgende:
Vorig jaar november heb ik schriftelijk gevraagt of mijn comfort abbo verandert kon worden in een Advanced.
Dit heeft heel lang geduurd totdat ik begin februari ineens geen ADSL meer had. Ik kijken bij mij gegevens (via mijn laptop) bleek dat ik van zaterdag op zondag overgegaan ben van comfort naar Advanced.
Ik de juiste inlognaam invullen maar hij deed het niet. Na een paar keer bellen had ik anderhalve week later weer ADSL. Maar geen Advanced snelheid.
Toen ik belde met Planet, werd ik doorgeschakelt naar de Technische dienst. Deze beloofde mij dat KPN mij zou bellen. 'S avonds werd ik gebeld door KPN en die vertelde mij doodleuk dat PLanet geen aanvraag gedaan had.
Ik weer bellen met Planet (er zijn meer dan 10 wachtende voor u), werd mij verzekert dat er een nieuwe ticket (e-mail) werd aangemaakt.
Ik een paar dagen later bellen met KPN,: 'nee meneer er geen ticket aangemaakt'. Dus weer Planet bellen en er werd mij weer verzekert dat er nu toch wel een ticket werd aangemaakt maar dat duurde een paar dagen.
Een paar dagen later weer de KPN gebeld en deze kon alleen zien dat ik vorig jaar juni verhuist was. En dat op het oude adres een upgrade geprobeerd was. Maar aangezien daar geen ADSL meer was werd de ticket weggegooid. (Hoezo geen terugkoppeling naar Planet).
Ik heb Planet weer gebeld (meer dan tien wachtende voor u), en verteld dat mijn adres aan hun goed doorgegeven was (zie mijn gegevens), maar dat zij het oude adres aan KPN hadden doorgegeven.
Dat zou volgens hun nu verholpen worden. Ik afgelopen week weer bellen naar de KNP. En ja hoor, er was weer geen ticket aangemaakt. (Ik begin ondertussen te koken).
PLanet gebeld (weer wachten), deze jongen verzekerde mij dat de ticket nu bij hun zelf in behandeling was. En dat aan het einde van deze week hij wel bij KPN zou liggen.
Ik heb tegen deze jongen gezegt dat ik deze week nog afwacht maar anders zeg ik mijn abbo (na bijna 5 jaar) op en kies ik wel een andere provider die mij wel serieus neemt.
Mijn vraag is: dit is toch niet normaal? Je wordt gewoon voorgelogen.
Kan ik na aanleiding van wat mij is overkomen Planet opzeggen?
En ik ben bang dat Planet mij alwel de volle Advanced abbo berekent.