Mail "LOOP" onderbreken.
14 november 2012 - 17:07   
geplaatst door: Switch
Ik heb vandaag wat aanpassingen gedaan m.b.t. de diverse mailaccounts. Ik wilde alle berichten van de accounts automatisch door laten sturen naar mijn GMail account. Normaal geen probleem, alleen nu blijft hij een mailbericht doorsturen. Ik krijg deze melding:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Unable to deliver message to the following recipients, because the message was forwarded more than the maximum allowed times. This could indicate a mail loop.

     XXXX@me.com

Reporting-MTA: dns;CPSMTPM-CMT108.kpnxchange.com
Received-From-MTA: dns;cpsmtp-rrs01.kpnxchange.com
Arrival-Date: Wed, 14 Nov 2012 16:13:07 +0100

Original-Recipient: rfc822;XXXXX@me.com
Final-Recipient: rfc822;XXXXX@me.com
Action: failed
Status: 4.4.6
From:  XXXX <XXXX@me.com>
To:  XXXX <XXXX@planet.nl>, XXXX <XXXX@gmail.com>
Message-ID:  <E5A21627-1DFF-487D-B6B5-649F86668D66@me.com>
Subject:  Test XXXX en XXXX

Om de paar minuten krijg ik deze melding zowel op mijn Google- als iCloud account. Ik heb alle doorverwijzingen al verwijderd. Echter deze berichten blijven binnen komen. Kan ik deze  'loop' onderbreken?