Problemen met Surfen en Bellen
3 april 2009 - 00:09   
geplaatst door: Willy
Een jaar geleden heb ik me aangemeld bij Surfen en Bellen van HetNet. Dat ging prima, tot een maand geleden. Een telefoon die aangeeft dat er geen verbinding kan worden gelegd met het basisstation, bibberende geluiden, uitvallende telefoongesprekken en niet bereikbaar zijn.

Vandaag heeft mijn vrouw de helpdesk gebeld. Reactie: "We zijn overgestapt van analoog op digitaal. De splitter is niet meer nodig". Hier snap ik niet zoveel van (waarom worden we niet op de hoogte gesteld van deze overstap?) maar goed, proberen kan geen kwaad. Resultaat: nu vallen zowel de telefoon als internet uit! Dat schiet op. Morgen weer de helpdesk bellen, maar weet iemand hier raad?

Groet,

Willy

Problemen met Surfen en Bellen
3 april 2009 - 08:51    reactie #1
geplaatst door: Robert
Open deur intrappen waarschijnlijk, maar heb je het modem al een herstart gegeven?
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Problemen met Surfen en Bellen
3 april 2009 - 11:42    reactie #2
geplaatst door: Willy
Zeker. Modem aan/uit. Maakt geen verschil.

Groet,

Willy

Problemen met Surfen en Bellen
3 april 2009 - 19:22    reactie #3
geplaatst door: hitchhiker
Klinkt alsof 't ding kapot is, ik zou de helpdesk bellen, nu nog.