Als je na de melding dat 't niet lukte direct weer 'ns probeert, doet -ie- 't wel! Is al een paar dagen aan de gang, dit. Even een mailtje allemaal sturen naar: klachten@home.nl
[ Ger ]
Nicci om 20:01, 11-09-2003is dat serieus? klachten@home.nl?
toch @home eens bellen
MacJunk
laatste tijd ging het beter, maar afgelopen week zwaar klote
Sterkte!
Niek
specs. ibook 600, osx, airport
Net een sollicitatie per email verstuurt, tja en nu? (bellen id) Verder verwacht ik nog een aantal belangrijke emeeltjes.... echt bagger dit... Maar weer over naar snailmail of hotmail
ECHT BAGGER!
--------Storing Mailserver maandag 13 Oktober 2003
Geachte @Home abonnee,
Op dit moment is er een storing op onzemailserver. Hierdoor kan het zijn dat hetverzenden en ontvangen van e-mail enigevertraging oploopt.
Voor meer info verwijzen wij u naar http://help.home.nl/email Onze technici doen hun uiterste best om hetprobleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Wij bieden u onze excuses aan voor hetongemak.
@Home afdeling klantenservice--------------
http://www.troublesathome.nl/index.php?section=nieuws&page=item&id=446
(Bewerkt door maceef om 22:16, 13-10-2003)