[news]@ evdb: behoorlijk off-topic, maar allee, ik heb het al eens eerder verteld hier op het forum, maar denk niet dat ik dat zelf nog terug kan vinden (krijg je als je te veel op een forum schrijft...

).
Ik heb zo'n 10 jaar geleden bij xs4all gezeten en toen ik me aanmeldde kreeg ik het emailadres robert@xs4all.nl
Ik heb toen meteen gevraagd of dat een eerder gebruikt emailadres was (leek me sterk dat ik de eerste was het kreeg) en daar hadden ze geen antwoord op. Vervolgens was mijn vraag of ik dat emailadres eventueel later nog kon veranderen mocht ik last hebben van de eventuele eerdere eigenaar en/of zijn contacten. Mij werd verzekerd dat dat ten alle tijden zonder problemen kon.
Daarna bleek inderdaad dat ik gelijk had en het adres was wel degelijk van iemand anders en ik kreeg stapels emails van mensen waar ik nog nooit eerder van had gehoord, tot aan verslagen van seksuele escapades aan toe. Aangezien ik hier niet echt blij mee was belde ik xs4all om dat emailadres dan maar alsnog te veranderen, waarop mij doodleuk werd verteld wat dat zou kosten.
Ik vond dat principieel niet juist en beriep me op de beloftes die gedaan waren bij het aangaan van het contract, mee de reactie was buitengewoon arrogant en kwam neer op take it, or leave it.
Dat was het moment dat ik xs4all dan ook meteen verlaten heb en zeker weet dat ik bij zo'n arrogante club nooit meer iets te zoeken heb. Ik heb trouwens nog wel een tweede keer gebeld en een email gestuurd om zeker te weten dat ik niet toevallig een vervelend persoon bij de helpdesk had getroffen, maar alle drie de reacties waren hetzelfde...[/news]