Time Machine werkt niet meer goed...
3 november 2010 - 13:57   
geplaatst door: goofy17
Na het wisselen van provider heb ik mijn time capsule + time machine gepromoveerd van acces point naar draadloze router.

Sindsdien maakt hij geen backups meer, en wat vreemd is op mijn Imac is slechts de sparsebundle van de Imac te zien en in te zien, maar op mijn Macbook zie ik zowel een backup van de Imac als van de Macbook, maar geeft deze aan dat ze niet bereikbaar zijn.....
De schijf is inmiddels vol (wat het volgende probleem is), maar normaal wiste hij dan automatisch de oudste gegevens.

Opnieuw opstarten etc gaf geen verandering.

Time Machine werkt niet meer goed...
3 november 2010 - 14:30    reactie #1
geplaatst door: Pieterr
"One experiment is worth a thousand expert opinions."
Time Machine werkt niet meer goed...
4 november 2010 - 20:35    reactie #2
geplaatst door: goofy17

Citaat
Pieterr om 14:30, 3-11-2010
Hier heb je al gekeken?
http://support.apple.com/kb/ht3275?viewlocale=nl_nl

Als je er echt niet uitkomt:
http://support.apple.com/kb/HT3728?viewlocale=nl_NL

Dank voor je reactie, echter ook harde reset geeft geen oplossing. Ik zie zowel op de Macbook als op de Imac de timecapsule en timemachine. Maar op beide computers blijft er maar gerekend worden, nu al meer dan 24 uur...... Mogelijk komt het omdat er nog maar 3,5 Mb ruimte over is, maar normaal gesproken gooit hij zelf de oudste kopie dan er af!

Kortom nog steeds geen oplossing.... :wacko: