Telfort uitgaande mail.
26 april 2009 - 20:48   
geplaatst door: Jeroendv
Ik zit bij telfort en ik kan al een tijdje geen mails versturen.
Ik kan wel mails ontvangen maar versturen duurt lang en als ik dan naar de verbindings assistent kijk kan deze wel met ontvangende verbinden maar niet met uitgaande.
Telfort uitgaande mail.
27 april 2009 - 08:54    reactie #1
geplaatst door: Sypie
Misschien handig om te vermelden als je een antwoord wilt hebben:

* Welk programma gebruik je voor je e-mail
* Welk modem heb je in gebruik
* Wat zijn je huidige instellingen
* Wat heb je geprobeerd om het probleem te omzeilen
* Heb je met Telfort gebeld
*
*
*

Een uitgebreid antwoord kun je alleen krijgen als je ook een uitgebreide vraag stelt.

Telfort uitgaande mail.
27 april 2009 - 10:27    reactie #2
geplaatst door: Robert
[news]En heb je alles al een herstart gegeven? Dus incl. je modem/router.[/news]
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Telfort uitgaande mail.
27 april 2009 - 16:29    reactie #3
geplaatst door: Macnum
Al eens gekeken bij de mededelingen van Telfort?
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan naar de
genoemde domeinen.
En dit is niet de eerste keer bij Telfort  :cry:
Telfort uitgaande mail.
27 april 2009 - 17:15    reactie #4
geplaatst door: Nicky
Vreemd dat alleen Telfort dit probleem heeft dat door Microsoft moet worden opgelost. Veel waarschijnlijker is dat ze op een blacklist terecht gekomen zijn
Telfort uitgaande mail.
27 april 2009 - 18:32    reactie #5
geplaatst door: Max Gaav
Zie ook dit draadje...

My Mac is my second brain.