Mijn schoonzusje woont in een zorginstelling. Vorig jaar heb ik haar nieuwe iPad4 ingesteld op het netwerk van de instelling. Ook mijn eigen iPad Air heb ik daarop ingesteld.
Sinds enige tijd, vertelde ze mee, kan ze niet meer op internet.
ik ben het gaan checken en constateerde dat wanneer ik bij haar iPad de bekende netwerkgegevens opnieuw instelde de mededeling kwam dat de verbinding mislukt was. Navraag bij de begeleiding leerde mij dat de netwerkgegevens zoals ik die had correct zijn.
Vreemd genoeg kan ik echter met deze gegevens zowel met haar iPad4, de iPhone 4s van mijn vrouw en de iPhone 5s van mij niet op het netwerk komen. Maar mijn iPad Air (met de oude gegevens) heeft geen probleem...
Mijn conclusie is dat de door mij en de begeleiding genoteerde netwerkgegevens niet juist zijn. Misschien een case-sensitive probleem in het wachtwoord?
Is er een mogelijkheid om het wachtwoord van het netwerk wat op mijn iPad staat te achterhalen?
Kan een ander probleem misschien spelen?