Succes!Joram
En als ik jou was zou ik ik in ieder geval eerst bij Sales proberen, dat is tenminste een 0800-nummer
Heb namelijk problemen met Telefonie via de Livebox (o.a. spontaan wegvallen van de verbinding).
Groet
Omdat het mij toendertijd ook te lang duurde heb ik een paar keer contact met ze gezocht. Onderaan op http://www.wanadoo.nl/adsl/info_adsl_direct.html kun je ze je terug laten bellen. Ik denk dat ik hiervan een keer of 5 gebruik gemaakt heb en ik werd altijd netjes teruggebeld.
Klein minpuntje, niet elke helpdesk medewerker kan je genoeg vertellen over OSX. Maar mocht je daar vragen over hebben, neem van mij aan dat het goed zit.
gegroet.
Als je geen KPN lijn meer hebt kan je voor bellen met het buitenland het waarschijnlijk het beste doen via deze: http://www.telestunt.nl/toegangsnummers.php
Wanadoo is ermee bezig de lokale centrales op te waarderen zodat je helemaal geen abonnementmeer bij de KPN nodig hebt. Vanaf dat moment krijg je alleen nog een rekening van Wanadoo!
o.a. :
Bellen naar een ander telefoon nummer wou niet lukken, kregen steeds een berericht dat het nummer niet bestond.Internet is af en toe traag, of valt soms compleet weg.Bellen via de livebox stopt soms uit zichzelf (lampje gaat uit).Soms kan de persoon aan de andere kant van de lijn ons gewoon niet verstaan, geluid komt dan vertraagd en versnipperd over.Heb er dagen bij dat de livebox meerdere keren per dag gereset moet worden.Op dit moment kunnen we niet gebeld worden op ons normale nummer, via het door wannadoo verstrekte telefoonnummer lukt het weer wel.
Ik hoop dat ze al deze technische manko's snel gaan verbeteren, we kregen vorige week een brief dat we komende maand 10 euro minder abonnement's geld hoeven te betalen i.vm. met al deze technische storingen.
Maar nogmaals, hoop dat ze dit snel verhelpen want hier nog 11 maanden mee door te knoeien zie ik niet zo zitten.
Als het werkt werkt het verder wel goed, soms ook wel een paar dagen achter elkaar...
.
alfasud1972 om 23:02, 24-04-2005De eerste week liep de livebox bij ons ook nog goed maar daarna hebben we een hoop problemen gehad.o.a. :Bellen naar een ander telefoon nummer wou niet lukken, kregen steeds een berericht dat het nummer niet bestond.Internet is af en toe traag, of valt soms compleet weg.Bellen via de livebox stopt soms uit zichzelf (lampje gaat uit).Soms kan de persoon aan de andere kant van de lijn ons gewoon niet verstaan, geluid komt dan vertraagd en versnipperd over.Heb er dagen bij dat de livebox meerdere keren per dag gereset moet worden.Op dit moment kunnen we niet gebeld worden op ons normale nummer, via het door wannadoo verstrekte telefoonnummer lukt het weer wel.Ik hoop dat ze al deze technische manko's snel gaan verbeteren, we kregen vorige week een brief dat we komende maand 10 euro minder abonnement's geld hoeven te betalen i.vm. met al deze technische storingen.Maar nogmaals, hoop dat ze dit snel verhelpen want hier nog 11 maanden mee door te knoeien zie ik niet zo zitten.Als het werkt werkt het verder wel goed, soms ook wel een paar dagen achter elkaar....
Oooops dat zijn geen goede vooruitzichten....
We hopen maar dat ze inmiddels de storingen onder controle hebbenen mocht ik ook slechte ervaringen hebben, dan laat ik het jullie weten!Zijn er nog meer mensen met soortgelijke (slechte of goede) ervaringen??
Thanks
ik zat aan deze te denken:http://www.wanadoo.nl/cable/info_cable_easy.html
(Bewerkt door bobdebouwer om 13:18, 25-04-2005)
(Bewerkt door Feike Brouwer om 14:09, 25-04-2005)
Ik heb nu Wanadoo Lite (1600/512?), en ga dus naar 4000/640 :POp zich maakt die snelheidswinst me niet zo uit, zolang ik maar nietonder de 1600kbps komt. Een goede en downtime-vrije telefonieverbindingvind ik belangrijker. Kinderziektes hebben ze allemaal, maar als dit werkt, dan zijn we stúkken goedkoper uit met bellen én internetten, lol!
Als ik in de zomer KPN opgezegd hebt (mits 't bij wanadoo goed werkt), dan scheelt dat per maand al snel ±50-100 eurie! En je hebt maar 1 rekening, ipv3 (KPN, wanadoo en DailyCom... soort tele2)
Ik verwacht eigenlijk (mócht het bellen via Wanadoo op dit moment tegenvallen)dat de kwaliteit van Telefonie stukken beter wordt, nog vóórdat ze klaarzijn met het uitbreiden van hun netwerk, en je KPN niet meer nodig hebt.
Maar zelfs al moet je kpn aanhouden voor de zekerheid, i.v.m. kinderziektes bij Wanadoo;dan nóg ben je best aardig wat goedkoper uit.- Je internetabbo is goedkoper (ik ben van Lite naar Family gegaan, wat ±5,- scheelt).- Je telefonie-abbo is goedkoper (19,- per maand, tegenover 5 + 9 euro per maand.(19,- is 100% KPN.... 5,- Wanadoo en 9,- KPN-budget)- En als/zodra het bellen bij Wanadoo goed werkt, dan scheelt het alleen maar meer.
Er zullen vast wel betere abonnementen komen binnenkort, maar dit is toch al een alleraardigst begin denk ik zo
Mvg,Joram
Nog een vraagje:Kan iemand me vertellen of deze LiveBox-modem ook gelijk geschikt is voor meerderecomputers? Of kun je er maar 1 telefoon en 1 computer op aansluiten?
(Bewerkt door joram om 12:11, 26-04-2005)
(Bewerkt door macskate om 16:05, 26-04-2005)