Internet Explorer 5.2.1. wil er ook niet in... heb even voor de zekerheid niet ge upgraded naar 5.2.3...
What a life...
Iemand enig idee, want ik heb het gevoel dat voor telebankieren Safari 1.0 een stap terug is...
Alles werkt, inloggen/uitloggen, betalen, adresboek. Alles!
Inloggen.Transactie ingeven.Overboeken.Uitloggen.Klaar.
Zonder morren, zonder één enkele fout.
Systeem: OS X 10.2.6Safari 1.0 (v85)
Eerdere versies van Safari ( en eerdere versies Rabo-website?) gaven een boel ellende inderdaad.Ik wou bijna bij die bank weg
Maar met de zomer komt ook de goed warmgedraaide software blijkbaar,althans bij mij
En vraag me niet waarom, ik hou gewoon de updates bij, verder niets.
MacSmet
Waarom op het ene systeem wel en op de ander niet?
Raar dat sommigen er zoveel problemen mee hebben!
Machinehead
Van die 26.000 Euro's heb ik er nl. nog geen één op mijn account gezien...!
Oh nee, ik weet het al. Je hebt stiekem 10 nieuwe G5's bij de Apple Store besteld en doet er 9 kado aan goede vrienden en bekenden!
(Bewerkt door Speedy Scholten om 20:03, 26-06-2003)
Bij mij werkte het ook niet, maar na het uitvoeren van bovenstaande oplossing (alleen Microsoft MSIE 6.0 als User Agent gekozen) werkt het perfect.Ik kan gewoon weer telebankieren.Er wordt door de Rabobank wel degelijk gecontroleerd op de User Agent terwijl ze zichzelf van de domme houden.
Vanstra
Voor de mensen die niet kunnen rabobankieren met Safari: helpt het om Safari op te frissen m.b.v. 'Stel Safari opnieuw in...'? Dan ben je in elk geval van verschraalde cookies en caches af.
Met mozilla 1.4 (zie nieuwsflitsen) werkt Rabo Telebankieren !!!!!
Eindelijk...
Nu maar hopen dat de Rabo z'n site niet nogmaals zo verbouwd !!!
Wanneer u gebruik maakt van een Apple, werkt Rabo InternetbankierenBetalen & Sparen op dit ogenblik het beste met een Internet Explorer 5.0.Met deze browser kunt u echter nog wel een aantal problemen ondervinden.Het gaat om de volgende problemen:-Kleine onleesbare letters binnen Rabo Internetbankieren; dit is teverhelpen door deze op groter te zetten met behulp van de Apple-toets enhet plus-teken.-Het niet kunnen selecteren van een adres in het bankgiro- enacceptgiroscherm. Voor dit punt zoekt de Rabobank naar een oplossing.
Met deze browser kunt u echter nog wel een aantal problemen ondervinden.Het gaat om de volgende problemen:-Kleine onleesbare letters binnen Rabo Internetbankieren; dit is teverhelpen door deze op groter te zetten met behulp van de Apple-toets enhet plus-teken.-Het niet kunnen selecteren van een adres in het bankgiro- enacceptgiroscherm. Voor dit punt zoekt de Rabobank naar een oplossing.