Leon om 9:05, 23-05-2006We hebben het niet over waar Dell z'n hardware vandaan haalt, want dat is inderdaad een allegaartje van diverse toeleveranciers/fabrkanten. Het gaat om hun salesmodel.
Leon om 8:47, 23-05-2006Dell werkt inderdaad alleen via direct sales, niet via outlets of winkels. Support en service doen ze allemaal zelf.
Peter Villevoye om 9:09, 23-05-2006Even oppassen, voordat we modder gaan smijtenin een richting die niet eerlijk is. Enkele feiten:1. De "Apple Centre" formule bestaat al 20 jaar !2. Tijden veranderen en eerlijk gezegd heb ik altijdal gevonden dat de indruk die Apple Centres wekken(dat ze van Apple zelf zijn) vaak verkeerd uitpakt.Klanten die nietsvermoedend in A'dam verwachtendat je ff hun gegevens in Maastricht opvraagt.Een iets 'afstandelijkere' benaming zou beter zijn.3. Apple EU heeft altijd al haar resellers met een"Centre" status aangeraden om hun naam vooralLOS te houden van de "Apple Centre" aanduiding.In de laatste Apple Centre-hausse is dat zelfs heelstreng aangeraden. Dat geeft ook al te denken...En ach, voor één glazen trap kan je heel veellichtbakken en visitekaartjes laten drukken
Neuroteck om 9:48, 23-05-2006CitaatLeon om 9:05, 23-05-2006We hebben het niet over waar Dell z'n hardware vandaan haalt, want dat is inderdaad een allegaartje van diverse toeleveranciers/fabrkanten. Het gaat om hun salesmodel. Ik heb het ook niet alleen over de hardware, service wortdt ook uitbesteed in veel gevallen, tevens zijn er ook bedrijven die samenwerken met dell en hun hardware leveren ( dit is echter alleen business tobusiness )
The stores are showing up in the NorthPark Center in Dallas and the Palisades Center in West Nyack, NY -- both Apple locations -- but they won't have inventory. Dell is going to stick with their direct model by offering online orders from their store, and will just use the retail store to showcase their products in action.