Volgens mij had de kop moeten zijn: Apple Pay komt aarzelend uit de startblokken maar wordt positief gewaardeerd
Mijns inziens geeft dat de strekking van het artikel, waar je naar verwijst en uit citeert, beter weer.
Denée Carrington zegt eigenlijk alleen maar dat Apple een sterk merk is en dat daarom Apple Pay zo goed ontvangen wordt.
Anderen die aan het woord komen zijn wel positief gestemd maar zeggen ook dat het nog maar een flauw eerste signaal is van de bereidheid van de consument om het systeem te gaan gebruiken.
Daarbij zegt een getal als 150.000 helemaal niet zoveel als het totaal van de gemaakte transactie's niet vermeld wordt.
De karakterisering van Jan Dawson van Jackdaw research, vind ik veel treffender en leuker dan de eerdere die ik las.
Apple Pay is going to be a slow-burn success, Mr. Dawson said. Until then, it will be something of a novelty and something that most consumers use occasionally if they use it at all. Thats still enormous progress.
Dus eigenlijk onderschrijf ik Roberts artikel maar vind ik dat het nog weinig voorstelt tot nu.
Laten we over een half jaar nog maar eens kijken, of als het naar Europa komt.