Apple start in Amerika met ProCare
2 april 2004 - 10:47   
geplaatst door: Ger Nijkamp
[img=right]http://www.macminute.com/images/db/procare[/img]Apple is in Amerika gestart met ProCare[/b]. Het programma kost 99 US dollar per jaar (als aktie op dit moment het eerste jaar gratis) en daar krijgt de gebruiker extra service voor: reparaties die bij een AppleStore gedaan kunnen worden zijn dan in één dag klaar, je hoeft niet te wachten bij de Genius Bar en kunt zelfs maximaal zeven afspraken vooraf reserveren, gratis overzetten van bestanden als je een nieuwe Mac koopt, gratis gebruik maken van korte workshops, kortingen op apparatuur en gegarandeerd de laagste prijs voor je Mac: is -ie- ergens anders goedkoper dan krijg je het verschil terugbetaald.

Het verhaal borduurt een beetje voort op het eerdere Apple Store Pro Card[/b]- verhaal. Mensen in de US die deze kaart nog gebruiken kunnen die voor 31 juli inwisselen. Zolang we in Nederland nog geen Apple-eigen AppleStores mogen verwachten, fietsen ook dit soort initiatieven aan onze neuzen voorbij. Engeland heeft meer geluk: daar vordert de bouw van de Engelse AppleStore aan de Regent Street 229-247 in Londen gestaag. Via een webcam[/b] op site van de BBC kun je er af en toe een kijkje nemen.
Website: gernijkamp  
Linkedin: gernijkamp
Apple start in Amerika met ProCare
2 april 2004 - 11:42    reactie #1
geplaatst door: drib
Ik zal nog wel even vermelden dat dat per jaar is, en dat het eerste jaar nu gratis is.
Apple start in Amerika met ProCare
2 april 2004 - 11:51    reactie #2
geplaatst door: Ger Nijkamp
Inderdaad Drib. Ik heb het even toegevoegd...

[ Ger ]
Website: gernijkamp  
Linkedin: gernijkamp
Apple start in Amerika met ProCare
2 april 2004 - 13:29    reactie #3
geplaatst door: PS-MacGek
[mierenn**ken]Het is borduurt en niet borduurd. (gewoon tgenwoordige tijd, dus stam + t)[/mierenn**ken]
MacBook Pro Retina 16" M3 Pro (2024), MacBook Pro Retina 16" Intel (2019), Mac Studio M1 (2022), Mac mini (2018), Mac mini (2012), iPad Pro 11" M1, iPhone 11.
Avatar made by Dale Humphries
Apple start in Amerika met ProCare
2 april 2004 - 17:43    reactie #4
geplaatst door: Vitruvius
grotendeels een klantenkaart voor reparaties dus, en ik dacht dat een mac dat niet nodig had (meermaals per jaar dan) klinkt op één of andere manier nogal wrang.  :wink:
Archaeology is fun, opgraven is afzien! MacBook Pro, iMac, iPhone, iPad.
Ergens in de evolutie is er iets gigantisch fout gegaan.
Apple start in Amerika met ProCare
2 april 2004 - 19:36    reactie #5
geplaatst door: Ger Nijkamp
Als dat maar geen 'Great New feature' gaat worden bij een volgende
firmware-update...

:happy:

[ Ger ]
Website: gernijkamp  
Linkedin: gernijkamp
Apple start in Amerika met ProCare
2 april 2004 - 22:25    reactie #6
geplaatst door: kiwimark
Als Macfreaker en woonachtig in San francisco ga ik er morgen een halen. Het is altijd makkelijk wanneer je voro USD99 even naar de winkel in de stad kan gaan om een en ander gerepareerd te hebben.

Ik vraaag mij alleen af hoe dee kaart zich gaat positioneren ten opzichte van de AppleCare: kun je ze onafhankelijk hebben of moet je de ene hebben om de andere ook in je bezit te krigjen. Immers USD99 en dan verzekrd zijn van diensten is niet duur. In NEderland ben je dat al bijna kwijt wanneer je een keer je computer laat bekijken door de cowboys van MAchouse. En dan zeggen ze alleen nog maar wat het gaat kosten voor wanneer ze echt aan de slag gaan. Tel daarbij op dat het dagen duurt, dan is de USD99 het waard.

PS
Eergisteren weer mini Ipods weten te scoren in Apple Store Emeryville. Twee mensen in Nederland worden gelukkig.
g.r.e.e.t.i.n.g.s
mark ® hanging out in san francisco - wellington - europe (or in between)
MacBook Pro 15inch MacOS 10.5.6 Eng • Apple Cinema HD Display 23" • Ipod iTouch 2nd gen • iPod Shuffle 1Gb
Apple start in Amerika met ProCare
3 april 2004 - 09:13    reactie #7
geplaatst door: Franky2002

Citaat
Ger Nijkamp om 10:47, 2-04-2004...en gegarandeerd de laagste prijs voor je Mac: is -ie- ergens anders goedkoper dan krijg je het verschil terugbetaald.


Me dunkt dat je hier als reseller niet happy van wordt. :barf: