[img=right]http://www.macfreak.nl/base/data/news/images/iPhone4.png[/img]Nu de
iPhone 4S ruim een maand in de V.S. te koop is lijkt het logisch dat de vraag langzaamaan een klein beetje afneemt en dat Apple deze iPhone snel in de handen van de klant kan krijgen. Maar het tegendeel blijkt waar, bij AT&T en Verizon is er nog steeds sprake van een wachttijd van drie weken of meer en bij Sprint zou dat 'maar' twee weken zijn.
Dat heeft er toe geleid dat sommige tech-blogs kritiek op Apple leveren omdat ze te weinig exemplaren van de
iPhone 4S zouden produceren, maar het lijkt eerder te liggen dat de vraag nog steeds onverminderd hoog is. AT&Ts president of emerging devices, Glenn Lurie, zei daar afgelopen woensdag het volgende over:
We are having some supply issues in the sense that demands huge. We have had just record-breaking sales on it.
De verkopen van de
iPhone 4S liggen zo hoog dat de toename van 0,5% procent in de retail-verkopen in de V.S. in oktober aan de introductie van de iPhone 4S worden toegeschreven.
Volgens woordvoerster Brenda Raney van Verizon doen ze er alles aan om samen met Apple meer iPhones zo snel mogelijk in de handen van hun klanten te krijgen.
Not only was the iPhone 4S popular when it was introduced, but the popularity continues to build. We dont want to keep our customers waiting for their purchases.
bron:
The Wall Street Journal