MightyMr om 14:53, 12-11-2009bron
Ger Nijkamp om 16:01, 12-11-2009Helaas wordt dat vrijwel zonder uitzondering wél het probleem van de eigenaar gemaakt.
Neuroteck om 16:32, 12-11-2009Dat Apple zelf niet thuis geeft zegt alweer genoeg over het bedrijf Apple...
Esquare om 16:09, 12-11-2009En helaas ligt de diepere oorzaak daarvan bij de Nederlandse overheid, die zo dom is geweest om de bewijslast al 6 maanden na aankoop bij de koper te leggen, en het probleem dus inderdaad bij de eigenaar legt.
Ger Nijkamp om 17:28, 12-11-2009Zelfs als na onderzoek van een anderhalf jaar oude MacBook Pro blijkt dat de videokaart defect is (dus: vastgesteld defect) worden mensen doodleuk naar huis gestuurd omdat ze geen AppleCare hebben en 't jaar fabrieksgarantie is verlopen.
Brinky om 17:22, 12-11-2009Ik zie het verschil niet. Volgens mij betekent niet thuis dat er niemand in staat was om te reageren.
Esquare om 17:33, 12-11-2009Maar ook in die gevallen moet je als koper aantonen dat je niets geks hebt gedaan met die MacBook. Dat wordt al heel snel een welles-nietesdiscussie.
bbal om 17:40, 12-11-2009Oeps. Jij bent een insider dat je dit weet? Of sla je er maar een slag naar?
Ger Nijkamp om 17:48, 12-11-2009Citaatbbal om 17:40, 12-11-2009Oeps. Jij bent een insider dat je dit weet? Of sla je er maar een slag naar?Ik heb een paar jaar woordvoering gedaan voor een club in zware problemen, waarbij de media er met ongelofelijk veel aannames en vooroordelen (gebaseerd op onkunde) bovenop doken. Dan leer je snel hoe dit soort spelletjes werken.Maar, voor de goede orde: De Consumentenbond heeft volgens mij gewoon een legitiem punt.[ Ger ]
Ger Nijkamp om 16:01, 12-11-2009Ik hoop alleen niet dat De Consumentenbond deze situatie wederom op een achterlijke manier gaat lopen hypen voor hun eigen gewin [...]
Ziegler om 17:41, 12-11-2009@EsquareJe lijkt dat 'aantonen' verkeerd op te vatten. Met aantonen wordt min of meer bedoeld dat er niet overduidelijk sprake moet zijn van onoordeelkundig gebruik.
PeterCornelis om 19:54, 12-11-2009CitaatGer Nijkamp om 16:01, 12-11-2009Ik hoop alleen niet dat De Consumentenbond deze situatie wederom op een achterlijke manier gaat lopen hypen voor hun eigen gewin [...]Wel érg gemakkelijk om dit te zeggen en kort door de bocht. Je kunt zo'n opmerking maken over élke mededeling van de CB. 'Voor hun eigen gewin': het is een bond, een vereniging Ger!Naast fouten die ze maken (Apple b.v. maakt ook fouten) doen ze véél meer goeie dingen. Ik ben blij met de CB, ben al tientallen jaren lid van die club. En ja, als ze aan mijn lievelings-merk komen dan doet dat pijn. Maar soms is dat nodig. En achterlijk zijn ze zeker niet daar.