Apple's iPad-marketing in actie
1 april 2010 - 08:36   
geplaatst door: Robert
[img=right]http://www.macfreak.nl/base/data/news/images/iPad_1e_Generatie.jpg[/img]Apple zorgt op dit moment niet alleen dat de iPad in de handen van de reviewers komt, op selecte plekken krijgen we het ook al op televisie te zien. Recent had Steve Colbert tijdens de Grammy's de eer om waarschijnlijk de eerste te zijn die de iPad en plein public mocht tonen.






Maar voor Apple was dat natuurlijk niet genoeg en inmiddels heeft de iPad ook zal zijn opwachting gemaakt in de televisieserie Modern Family.






Mij doet het wel een beetje denken aan van die enge families die Microsoft van tijd tot tijd opvoert, maar het verschil is hier toch wel dat deze enge familie het een stuk overtuigender brengt.


Maar één ding moet gezegd, Apple bedonderd de boel nooit. Als ze laten zien hoe dingen werken, dan werken ze ook zo in het echt. En als je het idee hebt dat dat bij andere fabrikanten ook zo is, kijk dan maar even naar onderstaande video (maar let wel op dat je geluid niet te hard staat).


Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Apple's iPad-marketing in actie
1 april 2010 - 11:04    reactie #1
geplaatst door: appeltjeitje
Dat laatste filmpje over de N97 is echt sterk!  :happy: Vooral de muziek...

Heeft iemand zo'n ding? Werkt het echt zo matig als in het filmpje?
Macbook Pro 13" Core i5
iPhone 5 Black
Apple's iPad-marketing in actie
1 april 2010 - 11:19    reactie #2
geplaatst door: Robert
Volgens de schrijver op deze site is die N97 inderdaad net zo slecht als in het filmpje...
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Apple's iPad-marketing in actie
1 april 2010 - 11:34    reactie #3
geplaatst door: Blender
Dodelijk filmpje. Die N97 is een regelrechte N97 killer!
Apple's iPad-marketing in actie
1 april 2010 - 16:53    reactie #4
geplaatst door: odo
Lachen inderdaad, wat een dramatisch toestel zeg! Maar Apple is ook niet helemaal brandschoon. Zagen we geen Flash content op de schermen van de iPad voorbijkomen? Dat is achteraf snel aangepast, maar toch.

Nog een mooi staaltje iPad marketing in de komende Time Magazine:
http://www.appleinsider.com/articles/10/04/01/apples_steve_jobs_graces_time_magazine_cover_for_ipad_launch.html