Aan onze Chinese consumenten:In de afgelopen twee weken hebben we ontvangen veel feedback over Apple's reparatie en garantiebepalingen in China. We hebben niet alleen een diepgaande reflectie gedaan over deze opvattingen, samen met de betrokken afdelingen hebben we de "drie garanties" zorgvuldig bestudeerd, en ook gekeken naar de communicatie over ons onderhoudsbeleid en kijken we goed naar het management van Apple erkende serviceaanbieders. We zijn ons bewust dat, als gevolg van het gebrek aan externe communicatie in dit proces dat leidde tot speculaties over Apple's arrogantie, het beeld is ontstaan dat Apple geen belang hecht aan feedback van consumenten. Wij betuigen onze oprechte excuses aan voor eventuele problemen of misverstanden die dit bij de consument kan hebben veroorzaakt.Om verdere het niveau van de dienstverlening te verbeteren, voeren we de volgende vier grote aanpassing: Verbeterd iPhone 4 en iPhone 4S reparatie beleid[/*] Een beknopte en duidelijke garantie beleidsverklaring op de website van Apple[/*] Verhoging van de intensiteit van de begeleiding en opleiding van Apple Authorized Service Providers[/*] Er voor te zorgen dat de consumenten gemakkelijker contact kunnen opnemen met Apple's feedback service[/*]Tegelijkertijd beseffen we ons ook dat actief zijn in China betekent dat we nog veel over dit land moeten leren. Hier, verzekeren wij u, zal de inzet en het enthousiasme van Apple niet te onderscheiden zijn van andere landen waar wij actief zijn. De beste gebruikerservaring voor consumenten en bevredigende dienstverlening zijn onze idealen, onze inzet, en is diep geworteld in de bedrijfscultuur van Apple. We zullen niet stoppen met onze inspanningen om dit doel te bereiken.iPhone 4 en iPhone 4S reparatie verbetering van het beleid zijn als volgt:Tot nu toe vond de iPhone 4 en iPhone 4S reparatie plaats op een van de drie manieren: als er na de datum van aankoop binnen 15 dagen er een probleem gevonden is heeft u recht op terugbetaling of vervanging en krijgt u een jaar garantie vanaf dat moment; 15 dagen nadat het probleem is gemeld, zal Apple het onderdeel waar het om gaat, zoals camera-modules of batterijen, vervangen, vervanging van onderdelen kan ook niet snel hersteld van de iPhone, zal Apple de consumenten weer in elkaar gezet een deel nieuwe onderdelen, met behoud van alleen de consumenten bestaande iPhone 4 of iPhone 4S achterkant.Bijna 90% van de klanten zijn tevreden over onze reparatie diensten en tevredenheid van de consument is het belangrijkste criterium voor Apple om zijn eigen succes te meten.Er is ook gesuggereerd dat onderdelen vervangen bij de reparatie vrijwel de hele iPhone vervangt, zodat de directe vervanging van een inrichting meer ten goede komt. Daarom sinds april 2013, Apple iPhone 4 en iPhone 4S service pack upgrade voor alle 1-jaar garantie op nieuwe apparatuur onderdelen en vervangende datum opnieuw berekend.Consument iPhone 4 of iPhone 4S Apple of een geautoriseerde Apple Service Provider is een deel van de re-bouwpakket onderhoud, vervangen we ze als geheel en voor het onderhoud na de iPhone opnieuw berekend vanaf de datum van de reparatie jaar garantie. Apple's garantieverplichtingen systeem is bijgewerkt voor de informatie en dus betrokken consumenten niet hoeven om extra actie te ondernemen.Nu kunnen alle consumenten zien op onze site duidelijk en volledig onderhoud en garantie polisvoorwaarden.We zijn blij om de consument van informatie te voorzien die meer willen weten over de after-sales service. Zo hebben we tot en met 2 jaar garantie op de MacBook Air en Mac-computer moederborden en andere belangrijke componenten. Ook heeft het de iPad belangrijkste componenten zijn recht op een 2-jaar garantie, en andere componenten voor 1 jaar garantie.We realiseren ons dat onze site tot nu toe dit niet duidelijk vermeld was. We hopen dat het volgende alle vragen over Apple geleverde diensten zal beantwoorden.Apple is om meer in te spannen om ervoor te zorgen dat Apple Service Provider erkende om ons beleid te volgen, en er alles aan doen om consumenten te voorzien van de hoogste kwaliteit dienstverlening.Sinds 18 maart 2013 hebben we nieuw trainingsmateriaal voor alle Apple erkende serviceaanbieders om ervoor te zorgen dat iedere medewerker is niet alleen bekend is met ons beleid, maar ook begrijpt om drie garanties "bepalingen en bijhorende regels. Tegelijkertijd hebben we het initiatief genomen door middel van face-to-face bijeenkomsten en andere vormen van verificatie en om ervoor te zorgen dat elke geautoriseerde Apple Service Provider een opleiding heeft om de kennis van het personeel voor het onderhoud en garantie beleid bij te werken. We zullen niet-aflatende inspanningen en continue controle van de prestaties van de erkende Apple serviceproviders brengen om ervoor te zorgen dat de consument de hoogste kwaliteit service zal krijgen.Nu, de feedback service-gerelateerde problemen is ook erg handig.Omdat de consumenten van de diensten die door elke Apple Store winkel of een door Apple erkende leverancier twijfel, naar Welkom www.apple.com.cn/support/service/feedback/ direct contact met ons op. Ons doel is om de consument waar voor Apple producten te kopen of te ontvangen diensten, kunnen gebruikers genieten van wereldklasse ervaring.Hartelijk dank u voor de voor ons waardevolle feedback, we hebben enorm respect voor China, de Chinese consument heeft altijd de hoogste prioriteit in ons hart.Tim Cook Apple CEO