Doctor Apple om 23:14, 11-02-2013Van mij mogen ze best Microsoft pesten
Robert om 07:29, 12-02-2013CitaatVerder voeren serieuze bedrijven nooit in één keer een op alle devices een update uit, maar testen altijd eerst een paar om te kijken of er geen problemen zijn. De bedrijven die hier massaal last van hebben gekregen hebben dus volgens mij zelf ook boter op hun hoofd...Helaas hebben we tegenwoordig BYOD en bepaalt de gebruiker zelf wanneer hij upgrade. Dat was nou het mooie van een centraal geregelde uitrol, gewoon niet upgraden.
Verder voeren serieuze bedrijven nooit in één keer een op alle devices een update uit, maar testen altijd eerst een paar om te kijken of er geen problemen zijn. De bedrijven die hier massaal last van hebben gekregen hebben dus volgens mij zelf ook boter op hun hoofd...
Robert om 07:29, 12-02-2013CitaatDoctor Apple om 23:14, 11-02-2013Verder voeren serieuze bedrijven nooit in één keer een op alle devices een update uit, maar testen altijd eerst een paar om te kijken of er geen problemen zijn. De bedrijven die hier massaal last van hebben gekregen hebben dus volgens mij zelf ook boter op hun hoofd...Inderdaad niet slim om gelijk te updaten, maar wat dat betreft heeft Apple natuurlijk net zoveel boter op het kroontje door een niet goed uitgeteste versie op de markt te gooien. Maar ze zijn dit keer inderdaad wel snel met de update.
Doctor Apple om 23:14, 11-02-2013Verder voeren serieuze bedrijven nooit in één keer een op alle devices een update uit, maar testen altijd eerst een paar om te kijken of er geen problemen zijn. De bedrijven die hier massaal last van hebben gekregen hebben dus volgens mij zelf ook boter op hun hoofd...
Microsoft heeft inmiddels aangeven dat de aanpak die de TU Delft voert, het blokkeren van mailsynchronisatie op iOS 6.1 devices, in onze situatie de beste en meest logische stap is.
Robert om 14:52, 12-02-2013@ FvM: al geprobeerd om 6.1 er op te zetten zonder Herstel/Restore..?