Toch is het een belangrijke indicator. De interesse in Apple is blijkbaar verdubbeld (aangezien je mag aannemen dat 't niet allemaal nieuwe Mac-eigenaren zijn, want anders had Apple zich nu al als bedrijf verdubbeld).
Daar zullen vast veel iPod-eigenaren bij zitten, gezien de iTunes insteek. Veel iMac's en iBook's op de voorpagina zetten..! Die bezoekers weten vaak niet eens dat Apple ook computers maakt: maak ze daar
aware van en
trigger die interesse..!
Al die nieuwe bezoekers (en 't zijn er véél) zijn al het klimmen op de zogeheten
buying ladder. Als Apple in staat is die bezoekers de ladder op te trekken (en ik denk dat Apple daar de juiste kaarten voor heeft) gaat 't een heel druk jaar voor Apple worden. Ze moeten alleen wél even zorgen dat 't product ook verkrijgbaar is tegen de tijd dat
desire om de hoek komt kijken...
En volgens hetzelfde principe zijn wij hier allemaal al
ambassadors. Toch leuk om te weten dat er officiële methodieken bestaan waarin je als MacFreak een heuse
Apple Ambassador bent..!
[ Ger ]