Ik heb voordat ik bij mijn huidige baas kwam alleen maar klagend horen spreken over Guide. Mijn baas was er klant. Op een gegeven moment ging er een machine G4/350 raar doen. Finder crashes (9). Niets hielp.
Volgens hun was er niks aan de hand."Bij ons doet ie het hoor." Na veel zeuren nieuw moederbord: hielp niet. Althans er werd gezegd dat er een nieuwe ingekomen was... Ding heeft er 3 maanden gestaan in totaal. Mijn collega kon alleen maar werken omdat ik mijn oude Performa 5300 (!) van huis meenam. Uiteindelijk een leenmachine gekregen, zonder dvd. De oude hebben we nog niet teruggezien en dat is nu twee jaar geleden.
Een MO deed ook moeilijk en die is tegelijk met de machine weggegaan. Kreeg na een week een telefoontje "Die MO is dood. Doet niks meer, kapot. Zal ik 'm weggooien of doen jullie het?"
Een jaar geleden (jaar later dus) belt er iemand van Guide. "Ik heb hier een MO staan met jullie naam en telefoonnr. erop."
ik "Ja die is kapot".
antw "Nee hoor, hij doet het prima!"
ik "Zorg maar als de bliksem dat dat ding hier naartoekomt... #$%^&*"
Alle verhalen die ik had gehoord in de 3,5 jaar tijd dat ik bij de nu enige Apple Dealer in Groningen werkte, bleken geen onzin: een grote zooi. Bij ons werden ook wel fouten gemaakt, maar er was en is goede wil en vooral: Apple-liefde aanwezig.
Een voorbeeld is dat de eerste die een MacQuarium heeft gekocht de direkteur is!
Afgelopen zaterdag afgeleverd, dus wie 'm wil bekijken: Westerkade 24 Groningen, tegenover MediaMarkt.
grtz, MacMiep