Hardly anyone was buying them.Sent from my iPhone
Steve,Mercedes is about to discontinue the SL, CLS and SLS-line. Compared to the Mercedes-Benz A-, B-. C- and E-class hardly anybody buys these models.
Doctor Apple om 11:54, 8-11-2010Wellicht een idee om Steve een mailtje te sturen:CitaatSteve,Mercedes is about to discontinue the SL, CLS and SLS-line. Compared to the Mercedes-Benz A-, B-. C- and E-class hardly anybody buys these models.(Steve reed een Mercedes-Benz SL-klasse)Elk bedrijf heeft in zekere mate low-budget, mainstream, business/executive en soms ook nog eens 'for the insanely rich' product-lijnen.Philips heeft televisies voor 500,- voor een vrij groot LCD-panel maar heeft zo ook voor zo tegen de 10.000,- (en zelfs meer). Volkswagen kent de Fox'jes, Golfjes maar ook Pasats en de W12 Pheaton. Seiko maakt klokjes van 200,- tot ergens 1000,- euro voor de gewone sterveling maar ook speciale uitvoeringen van rond de 25.000,-.En zo kun je doorgaan. En nee, niet op al die 'executive' producten lopen even goed. Het gaat vaak ook om 'aanwezigheid in een zeker marketsegment' of om te kunnen zeggen: kijk we bieden op alle niveaus oplossingen (denk maar aan de aangehaalde voorbeelden).Een zeer mooi voorbeeld vind ik de auto-industrie waar dit heel duidelijk aan te geven is. In mindere mate kun je dit van een computer-leverancier als HP ook zeggen: van goedkoop prul en consumenten-lijnen als Compaq's leveren ze ook zeer dure mobiele werkstations, servers en clusters.Mvg,Doctor
Pieterr om 18:46, 8-11-2010Will Apple allow virtualization of OSX Server on non-Apple hardware?