geplaatst door: RVW
Op de site van Reuters is een artikel te lezen over de Global Brand of the Year-
verkiezing, die ook dit jaar weer is gehouden door Interbrand. Op nummer 1 staat voor de tweede keer op rij Google, gevolgd door Apple. Op de derde plek staat de Mini, het retro-autootje dat in z'n nieuwste incarnatie een groot succes is.

Google wordt geroemd om z'n no-nonsense website, het gebrek aan reclame op de site, en z'n uitstekende zoekprogramma, Apple is één van de meest herkenbare merken ter wereld en kent Apple de meest trouwe (lees: fanatieke) klanten van welk merk dan ook, zo zegt Interbrand. Maar dat wisten we hier op MacFreak natuurlijk al lang!

My new computer's got the clocks, it rocks! But it was obsolete before I opened the box.
You say you've had your desktop for over a week? Throw that junk away, man, it's an antique!
Your laptop is a month old? Well, that's great. If you could use a nice, heavy paperweight...
Apple tweede in Global Brand of the Year-verkiezing
3 februari 2004 - 23:03    reactie #1
geplaatst door: hitchhiker
Ik vond deze zinsnede ook wel aardig:

"It's probably no coincidence that both Google and Apple ....... both appeal strongly to a tech-savvy segment that would figure strongly in any Internet poll."

Kennelijk is het dus geen aselecte steekproef, anders was waarschijnlijk ook Coca Cola oid op 1 gekomen. Maar Reuters constateert dat mensen die er verstand van hebben dit soort keuzes maken. Dat is voor ons toch ook een mooie veer? :biggrin:
Apple tweede in Global Brand of the Year-verkiezing
3 februari 2004 - 23:20    reactie #2
geplaatst door: willem vermeulen
ik vroeg me gelijk af of JPZ zijn Mini via Google gevonden had  :happy:
zin om gezellig te baggeren? kom hier maar eens kijken en voor liefhebbers van livemuziek