[img=right]http://www.macfreak.nl/base/data/news/images/Yahoo_Logo.jpg[/img]De CEO van Yahoo, Carol Bartz, had het afgelopen woensdag in een
interview met Reuters over een aantal zaken en daarbij kwam ook Apple's nieuwe iAd even ter sprake. En daar had mevrouw Bartz niet veel positiefs over te zeggen:
"That's going to fall apart for them. Advertisers are not going to have that type of control over them. Apple wants total control over those ads."
"Dat gaat helemaal niet lukken, adverteerders willen niet dat iemand ze zo controleert. Apple wil complete controle over deze reclames."Op zich misschien niet eens de vermelding in een nieuwsbericht waard, ware het niet dat Yahoo
zelf al betaalt om aanwezig te zijn in Apple iAds.
Had de CEO van Yahoo gewoon haar dag niet, wist ze dit niet eens of sloot ze gewoon even aan bij de meute die het tegenwoordig leuk vindt om Apple in een kwaad daglicht te stellen?
We weten dat hoge bomen veel wind vangen, maar in dit geval lijkt die strategie niet zo goed gewerkt te hebben.