Het leukste moment komt waarschijnlijk als binnenkort blijkt dat een acteur uit één van deze spotjes een Mac-gebruiker blijkt te zijn.
Dan zou hij nooit meedoen aan zo'n spotje
De reclame lijkt me anders wel aan te slaan bij de gewone consument. Of het allemaal volledig terecht is, is natuurlijk een andere vraag! Maarja welke reclame is wel eerlijk? Het blijft tenslotte reclame
BertM om 10:15, 6-04-2009 Op appleinsider staat een uitgebreide analyse van deze commercial.
Hier is maar een conclusie mogelijk: perceptie is belangrijker dan de waarheid
Goeie analyse, op zich al lachwekkend dat MS zich zo moet afzetten tegen Apple. Kan ook positief uitpakken voor Apple want MS laat hiermee eigenlijk zien dat Apple een bedreiging is.
Leuk trouwens dat de nieuwe HP-netbooks niet onder Windows maar Android zullen draaien. Auw! (Oeps... nieuwsbericht niet goed gelezen ze zijn Android aan het testen op nieuwe laptops. Misschien om wat druk op MS uit te oefenen?)
en als al eerder opgemerkt in een ander draadje, als je nog steeds zo naïef bent om te denken dat het in de reclame wereld om de waarheid draait En hebben ze, als je alleen naar de specificaties kijkt en niet naar kwaliteit, ongelijk als ze zeggen, voor minder geld meer "computer" ?
Zoals de slogan vroeger over jamo door de z.g. hifi kenners luidde:
"Veel hout voor weinig geld",
grt
m
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
Het feit dat deze reclame filmpjes zo duidelijk tegen Mac gaan laat duidelijk zien dat ze toch wel erg bang zijn voor de Mac!! Vreemd dat ze zo bang zijn voor een merk en OS dat zo'n klein markt aandeel heeft Of zouden ze bij microsoft dan toch overtuigd zijn dat het mac OS beter is