geplaatst door: bartje
[News]Nadat Apple en frisdrankengigant Pepsi vorig jaar al samenwerkten door in de dopjes van de colaflessen codes te stoppen die je recht gaven op een download in de ITMS, is er een nieuwe samenwerking[/b] op komst.

De juiste inhoud is nog niet helemaal duidelijk. Het zal alleszins opnieuw gekoppeld worden aan de ITMS.

Wat zeer opvallend is is dat Jobs persoonlijk zich met de zaak bemoeit en er voor gezorgd heeft dat het reclamebureau BBDO, dat al sinds 1964 (!!) voor Pepsi werkt, de opdracht moet afstaan aan TBWA\C\D,het bureau dat verantwoordelijk is voor de opvallende campagnes van Apple. Jobs zou er op manier voor willen zorgen dat hij meer zeggenschap zou hebben in de campagne.

De gekende doeltreffendheid van de Apple-campagnes indachtig, lijkt mij dit geen gek idee. De start zou gegeven worden tijdens de Superbowl.[/news]
RapidNed : alles voor de nederlandstalige RapidWeavergebruiker !
Nieuwe samenwerking tussen Apple en Pepsi
28 juli 2004 - 23:23    reactie #1
geplaatst door: Hawker
In oktober komt de ITMS naar BeNeLux.
Zo zeggen, voor de campagne ffen door naar Europa.
Nieuwe samenwerking tussen Apple en Pepsi
29 juli 2004 - 00:28    reactie #2
geplaatst door: Toco
En dan de uitingen later doorvertalen door tbwa/neboko
1 NAS wil ik niet, ik wil op NAS-1.
Nieuwe samenwerking tussen Apple en Pepsi
29 juli 2004 - 09:05    reactie #3
geplaatst door: Guus
Maar het blijft Coca Cola voor mij  :devil:

Guus
Een Apple is emotie...
Nieuwe samenwerking tussen Apple en Pepsi
29 juli 2004 - 09:06    reactie #4
geplaatst door: MacEdit
Raar om met de fabrikant van een ongezond suikerdrankje in zee te gaan.
Zou toch eerder een producent van gezond appelsap hebben verwacht! :cool:
Nieuwe samenwerking tussen Apple en Pepsi
29 juli 2004 - 10:50    reactie #5
geplaatst door: Franky2002
Die vorige actie met Pepsi was trouwens een behoorlijke flop.
Toen die actie van start ging had Pepsi niet genoeg voorraad in de winkels met de actiedoppen. En ze hebben eigenlijk nooit genoeg flessen op tijd in de winkels gekregen.
Er zijn toen ook maar 5 miljoen gratis liedjes weggegeven ipv de 100 miljoen die men beschikbaar had.
Bij MacDailyNews staat het nog eens.