Non-stop chat ondersteuning MobileMe
28 april 2009 - 09:40   
geplaatst door: Robert
[img=right]http://www.macfreak.nl/base/data/news/images/MobileMe_Logo.jpg[/img]Met een kort nieuwsbericht op MobileMe pagina haaft Apple aangekondigd dat er voortaan non-stop, dus 24 uur per dag, live iChat-ondersteuning voor MobileMe zal zijn.

Het enige potentiële nadeel aan deze 'Live Chat Support 24/7' voor gebruikers in ons taalgebied is dat het alleen in de Engelse taal wordt aangeboden, dus mensen die deze taal niet schriftelijk machtig zijn hebben er niet veel aan.

Als je gebruik van deze service wilt maken kan dat door te kiezen voor jouw land op deze pagina.
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Non-stop chat ondersteuning MobileMe
28 april 2009 - 10:36    reactie #1
geplaatst door: CMYK
En ik maar klikken op die knop... om er achter te komen dat ie niet aanklikbaar is.

Wil namelijk weten hoe ik achter de hoofdgebruikersnaam van mijn familypack MobileMe kan komen! Ik weet alle membernames, maar niet het opperhoofd zodat het account niet verlengd kan worden...
Non-stop chat ondersteuning MobileMe
28 april 2009 - 10:37    reactie #2
geplaatst door: Peter Villevoye
Ik heb daar wel al eens gebruik van gemaakt.
Heel aardige, vriendelijk, behulpzame mensen
(voor zover je dat uit getypte tekst kan afleiden).
Je moet ook geduldig zijn want ze reageren vlot,
maar typen over een iets gaat trager dan praten.
En... het houdt snel op zodra 't iets verder gaat
dan de 'gewone' gebruikersondersteuning.

Toen mijn MobileMe-synchronisatie niet werkte
en ik al zelf had uitgevogeld dat het iets met de
SyncServer te maken moest hebben, heette het
al snel "Mac OSX related" en dus geen support.
Nou ja, met AppleCare kon dat dus weer wel...
Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !
Non-stop chat ondersteuning MobileMe
28 april 2009 - 10:59    reactie #3
geplaatst door: Robert

Citaat
CMYK om 10:36, 28-04-2009
En ik maar klikken op die knop... om er achter te komen dat ie niet aanklikbaar is.


Sorry, fout van mij. Inmiddels heb ik de tekst aangepast zodat het wel klopt.
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.